بتاسهم 8:32 پرديس اعلام كرده است كه 443 ريال از محل رشد كود اوره به سود خود اضافه مي كند
بتاسهم 8:33 كچيني براي تعديل سود متوقف شد
بتاسهم 8:37 وساپا براي سال 92 مبلغ 190 ريال سود محقق كرده و 30% محقق كرده است
بتاسهم 8:39 صف سنگين پتروشيمي ها قابل توجه است . شيراز بيش از همه خودنمايي مي كند . صفوف پارسان و غدير نيز قابل توجه است . مپنا و حفاري هم صف دارند
بتاسهم 8:42 شنيده مي شود در بحث نرخ خوراك مصوبه ستا د تدبير تحريم لغوشده و نرخ خوراك به دولت بعدي واگذار شده است
بتاسهم 8:50 از حفاري شمال خبر مي رسد كه گزارش جالبي را به بازار ارائه مي دهد و حتي برخي از احتمال توقف سهم خبر مي دهند .
بتاسهم 8:51 گفته شده فخوز و فولاد در گزارش 3 ماهه تعديل مي دهند
بتاسهم 8:52 مجمع وبشهر به دلايل نامعلوم به تعويق افتاده است
بتاسهم 8:53 خپويش در حال بازگشايي است كه اگر در قيمت هاي زير 13000 ريال بازگشايي شد مي تواند براي نوسان گيري جالب توجه باشد .
بتاسهم 9:09 بازار با عرضه سنگين صفوف مواجه بوده اما بارديگر صف خريد ها مشهود است
بتاسهم 9:11 پتروشيمي ها همچنان در صدر صفوف خريد هستند . گروه سيمان منفي است و به نظر ميرسد اصلاح جدي را داشته باشد
بتاسهم 9:26 شيراز اعلام كرده است كه 181 ريال تعديل سود دارد از محل رشد اوره در نظر گرفته مي شود . گفته مي شود البته شيراز براي تعديل تحت فشار نرخ گاز است
بتاسهم 9:36 صف پارسان در حال عرضه است
بتاسهم 9:37 بازهم بازار در آستانه 55500 با فشار عرضه مواجه شده است
بتاسهم 9:45 صف پارسان داده شد و اكثر شركت هاي پتروشيمي با عرضه مواجه اند
بتاسهم 10:16 بازگشايي خگستر را در پش داريم به نظر ميرسد قيمت هاي محدوده 2100 و 2050 ريال براي نوسان گيري جالب باشد
بتاسهم 10:19 احتمالاً وبصادر در قيمت هاي كمتر از 1400 ريال بازگشايي شود
بتاسهم 10:40 برخي معتقدند فشار به بازار به دليل افت دلار است . نرخ دلار در حال حاضر 3050 تومان است
بتاسهم 10:51 شفارا هم متوقف شد
بتاسهم 11:03 شلعاب 27% از سود خود را محقق كرده است .
بتاسهم 11:04 بازهم زمزمه هايي از معامله بلوكي شيران به گوش ميرسد
بتاسهم 11:20 احتمال فروش بلوك شيران توسط واتي قوت گرفته است
بتاسهم 11:27 احتمالاً پارسان بارديگر صف شود
بتاسهم 11:37 گفته مي شود نزديك به 51 ميليون حق تقدم پارسان باقي مانده بود كه تا اين لحظه 28 ميليون ان معامله شده و تنها 23 ميليون ديگر باقي مانده بسياري معتقدند سهم پس از پايان فروش حق تقدم ها رشد خوبي دارد
بتاسهم 11:53 بازار بارديگر با تقاضاي بهتري مواجه شده كه به نظر ميرسد شرايط عرضه وجود دارد اما بازار نيز خريداران خوبي دارد
بتاسهم 11:54 تا اين لحظه 45 ميليون حق تقدم پارسان معامله شده و گويا كمتر از 6 ميليون باقي مانده است
بتاسهم 11:57 گويا حق پارسان به اتمام رسيد
بتاسهم 11:59 بارديگر پاكسان متوقف شد
بتاسهم 12:01 دلار بارديگر به 1100 تومان رسيد .
بتاسهم 12:30 شراز در مجمع 800 ريال تقسيم كرد . گفته شده گزارش به زودي روي كدال قرار مي گيرد و سهم باز مي شود . شنيده شده تحقق سود در حد نرمال بوده و تعديلي ندارند .
بتاسهم 12:33 گفته مي شود با اين تقسيم سود شراز 32 ميليارد تومان به سود پارسان اضافه مي شود
بتاسهم 12:58 بانك ملت 160 ريال تقسيم سود داشت . در مورد تراز ارزي اعلام شد مثبت است اما بعيد است روي سود بيايد .
بتاسهم 13:00 پاسا در مجمع 2110 ريال تقسيم كرد كه خبر خوبي براي وصندوق است
بتاسهم 13:10 ومعادن در مجمعي بسيار موفق 1000 ريال تقسيم كرد . انتظار اين تقسيم سود وجود نداشت . احتمال تعديل كگل در مجمع شنيده شده . در مورد بهره مالكانه با فولادي ها توافق شده . بحث افزايش قيمت سنگ آهن نيز مطرح شده و گويا در بورس كالا بحث شده است كه پذيرش شود .
بتاسهم 13:20 فولاد از محل تقسيم سود معادن 42 ريال تعديل مي دهد . اعلام سود بيش از 900 ريال براي فولاد محتمل است .
بتاسهم 13:25 طبق برخي اخبار معتبر 6 مرداد پتروشيمي جم وارد بازار مي شود
بتاسهم 14:07 وبانك 140 ريال تصويب شد و افزايش سرمايه از 320 به 450 ميليارد تومان است
بتاسهم 15:18 كنتور سازي تنها 450 ريال سود تقسيم نمود
بتاسهم 15:20 كخاك در حالي سود 251 توماني را اعلام كرده است كه در 3 ماهه 116 تومان سود محقق كرده است . احتمال توقف سهم بالاست
بتاسهم 18:00 تصويب سود 600 ريالي در مجمع شبندر . مجمع موفقي برگزار شده و سعي مي شود اخبار ان به اطلاع شما عزيزان برسد
بتاسهم 18:043 در مجمع شپنا كه در حال برگزاري است بحث افزايش سرمايه 400% براي طرح توسعه بنزين سازي مورد تائيد قرار گرفت كه سهامداران سود خود را به اين پروژه اختصاص دهند
بتاسهم 18:06 خبر بسيار مهم ديگر براي بازار تعديل سود پرديس است كه سود خود را از 3773 ريال به 4341 ريال افزايش داده است و سياست تقسيم سود خود را نيز 4123 ريال در نظر گرفته . پوشش شركت 50% و نرخ اوره را 310 و دلار را براي 6 ماهه دوم 2500 در نظر گرفته است .
بتاسهم 18:09 با تعديل پرديس احتمالاً 170 ريال به سود پارسان اضافه مي شود و احتمال توقف پارسان بالاست
بتاسهم 18:13 برخي در مجمع شراز از پوشش 26% سود اعلامي در گزارش 3 ماهه خبر مي دهند .
بتاسهم 18:14 كوير تاير سود خود را 2748 ريال اعلام كرده است كه سهم احتمالاًدر محدوده 12000 ريال باز مي شود و. اين تعديل بر اميد و غدير اثر رواني بالا و اثر مالي اندك دارد .
بتاسهم 18:15 همراه اول در گزارش 3 ماهه 2410 ريال سود محقق كرده است كه انتظار بازار بيشتر بود
بتاسهم 18:17 زامياد در گزارش 3 ماهه خود 6 ريال سود پيش بيني و 11 ريال زيان محقق كرده است
بتاسهم 18:40 در نماد شبندر سود سال 92 همان عدد 223 به صورت تلويحي و نه رسمي توسط برخي نزديكان به شركت تايئد شده است . منتهي بورس و حسابرس در تائيد سود شركت دچار ترديد هستند . گفته مي شود عيناً بحثي كه براي شتران مطرح شده بود در مورد شبندر نيز مطرح شد كه گفته شده است پالايش نفت تهران غير قانوني عمل كرده است . 26% نيز حذف شده است. در مجموع مجمع موفقي بوده اما بورس در بازگشايي نظراتي دارد كه اين شركت ها بايد لحاظ كنند .
بتاسهم 18:45 شرانل 34% از سود را محقق كرد و احتمال تعديل تا 2300 ريال بسيار بالاست
بتاسهم 18:50 در جمع بندي مجامع پالايش گاهي ها به جز شتران باقي شركتها مجمع موفقي را داشتند . البته هنوز بحث شفافيت در اين شركت ها مطرح است و بورس نيز سختگيري هاي دو چنداني را براي بازگشايي نماد ها دارد كه به دليل ماهيت گزارش دهي اين شركت هاست
بتاسهم 20:24 گفته مي شود شپنا تقسيم سود 2000 ريالي را داشته
بتاسهم 20:29 خبر خوب ديگر براي پارسان اضافه شدن 10% ديگر به مالكيت شركت به شكل رسمي مي باشد


