خبر
مجمع پربركت فولاد!
تحلیل خبر
بتا سهم –7:01 فولاد مجمع بسيار خوبي دشت كه 650 ريال سود در ان براي تقسيم محقق شد و با توجه به سود انباشته و بحث افزايش سرمايه گويا 150 ريال از اين سود براي افزايش سرمايه حدود 40% برداشته مي شود و باقي از انباشته خواهد بود .
در مجمع زمزمه هايي از اعلام سود بيش از 900 ريال براي گزارش جديد و پوشش سود بيش از 300 ريال شنيده مي شد . ورود فولاد هرمزگان به فرابورس نيز نكته ديگر خوب اين سهم بود .
به نظر ميرسد در مجموع افرادي كه روي اين سهم صبوري كردند به نتايج خوبي خواهند رسيد .
به نظر ميرسد سهم اخر اين هفته با تعديل به بازار مي ايد .
گروه تحلیل گری بتا سهم
30 تير 92


