بتاسهم :20:00 سود پالايشگاه تبريز دقايقي قبل به بازار اعلام شد . اين سهم سود خود را 3854 ريال به بازار اعلام كرده است كه ناشي از بحث افزايش ارز از 1226 به 2450 تومان است . به نظر ميرسد سهم در محدوده 1900 و 2000 تومان كار خود را آغاز كند و رشد نمايند .
بتاسهم :20:04 سود شپنا با تغيير نرخ ارز به 2450 براي سال 92 مبلغ 4883 ريال اعلام شده است كه به نظر ميرسد حداقل قيمت هاي 31000 و 32000 ريال براي سهم متصور باشد .تصحيح مي شود 33 ميليارد تومان توسعه ملي در صورت هاي مالي ديده مي شود . خبري از بحث 5% ماليات نيست . تعديل سود هر دو شركت تنها با نرخ ارز بوده است .
بتاسهم :20:05 فردا بازار سرمايه يك روز تاريخي را خواهد داشت و شاخص نيز قابليت رشد بالايي دارد .
بتاسهم :20:06 در ابتداي وقت فردا در مورد هر شركت به طور مجزا صحبت مي شود . و دقيق تحليل مي شود .
بتاسهم :20:25 شتران نيز سود خود را به بازار اعلام كرده است و فردا طلسم نزديك به يك ساله اين سهم شكسته مي شود . سهم در سال 91 مبلغ 38886 ريال اعلام كرده است . در سال 92 نيز سود هر سهم 59001 ريال اعلام شده است . به نظر ميرسد سهم در قيمت هاي محدوده 45000 تومان بازگشايي شود .
بتاسهم :20:43 قيمت هاي جهاني هم رو به اوج گذاشته و دلار نيز 3600 شده است . مس در 7200 و روي در نزديكي 1900 دلار است.
بتاسهم : 20:46 پالايش نفت شيراز هم سود هر سهم خود را براي سال 92 مبلغ 3626 ريال اعلام كرده است . اين سهم نيز احتمالاً بيش از 21000 ريال باز شود .
بتاسهم :20:56 فردا روز خوبي براي پارسان مي شود بازگشايي شتران ، شبريزو شراز حداقل 1300 ريال روي ارزش ذاتي پارسان اضافه مي كند . تعديل 92 شراز و شبريز در سود 91 پارسان تاثير ندارد اما حداقل 400 ريال سود سال بعد را با افزايش تضمين مي كنند .
بتاسهم :21:00 وصندوق ديگر سهمي است كه با داشتن شپنا سود خواهد برد و رشد و جو رواني مثبتي را دارد .
بتاسهم :21:02 بانك هاي ملت و صادرات با اين تعديل ها مي توانند مورد توجه بازار قرار گيرند .
بتاسهم :21:03 بر خلاف اظهارات قبلي خبر برگشت 5% ماليات بر ارزش افزوده در سود فعلي شركت ها ديده نشده و تنها اثر دلار 2450 بر شركت ها ديده شده است . اثر حدف صندوق توسعه ملي ديده نشده است . به نظر ميرسد بورس تنها به مواردي كه قطعي شده اجازه خودنمايي داده و بازهم گروه مبهم است .
بتاسهم :21:04 شبندر بدون در نظر گرفتن حذف سهم 26% و برگشت 5% ماليات سود هر سهم خود را تنها با اندكي تغيير 603 ريال اعلام كرده است . هر چند فردا در جو مثبت گروه سهم با ز هم رشد خواهد كرد . در مورد قيمت ممكن است در فضاي هيجاني شاهد قيمت هاي 1100 توماني هم باشيم .سود شبندر با نرخ تسعير ارز 24.500 ريال، سود هر سهم از 603 ريال به مبلغ 1.371 ريال افزايش مييابد. به نظر ميرسد سهم بايد سود 1371 ريال را اعلام مي كرد نه 603 ريال را
بتاسهم :21:14 شبندر بدون در نظر گرفتن صندوق توسعه ملي بازمي شود كه در صورت آن سود شركت احتمالاً بيش از 2200 ريال است .
بتاسهم :22:01 طي تحليل اخير در شبندر اين شركت با احتساب حذف سهم 26% سود خود را 1371 ريال اعلام كرده است . در واقع با دلار 2450 و حذف 26% سود هر سهم شبندر 1371 ريال خواهد بود . بدون احتساب 60 تومان مي شود . گزارش شبندر هنوز ابهامات زيادي دارد .
بتاسهم : 22:06 گزارش همه ي شركت ها باز هم محافظه كارانه اعلام شده و اكثر محصولات به غير از 5 گانه تقريباً 35% كمتر از ارزش فعلي لحاظ شده است . شبندر صادرات خود را به 1.5 ميليارد دلار كاهش داده است و البته به نظر ميرسد در سال 92 كاهش داشته باشد اما نه اين مقدار .
بتاسهم :22:12 پالايش نفت براي سال 91 ذخاير سنگيني را گرفته است . شپنا براي سه ماهه چهارم 91، نرخ فروش فرآورده هاي ويژه به صنايع همجوار و فروش در بورس کالا بر مبناي نرخ تسعير ارز مبادلاتي محاسبه و در درآمد فروش ثبت شده است، در نتيجه با توجه به ابهام در نحوه عمل اين موضوع، مابه التفاوت نرخ ارز مبادلاتي و نرخ ارز مرجع مرتبط با نفت خام مصرفي در توليد فرآورده هاي مذکور، مبلغ 543ر8 ميليارد ريال ذخيره نفت خام درنظر گرفته شده است.
بتاسهم : 22:23 گزارش شبندر ابهامات زيادي دارد . سهم توسعه ملي مبهم است . فرضيات شركت محافظه كارانه است . شركت اعلام كرده در بهترين حالت 137 تومان سود خواهد داشت اما به نظر ميرسد سود شركت در سال 92 بتواند تا 2200 ريال نيز رشد كند . البته مفروضات با حذف سهم توسعه ملي است .


