جستجو در بتاسهم
نماد مورد نظرتان را وارد کنید
جستجو فقط میان:
زیر نظر مشاور سرمایه‌گذاری آوای آگاه
جستجو فقط میان:
گزارش بازار دوشنبه 24 مهر 91

گزارش بازار دوشنبه 24 مهر 91

نوید خاندوزی
اکتبر 15, 2012
مشاهده خلاصه هوش مصنوعی

گزارش بازار دوشنبه 24 مهر 91

پسران شجاع  بازار!

گزارش بازار – بتاسهم 15:55   امروز دوشنبه ، بازار سرمايه  مطابق پيش بيني هاي كه درروزهاي گذشته نيزانجام  شد با رشد بسيار مناسبي همراه  بود . نكته  مهم در بازار امروز روحيه  خوب بازار و به  نوعي پسر شجاع  شدن  بسياري از سهامداران  بود كه در استانه  وضعيت تحريم ها و يا  موارد ديگر بازهم  خريد سهم را با  وجود  ريسك هاي آن مي پذيرند و اين  چينين با  قدرت  وارد بازار مي شوند .

البته  نكته  ي جالب براي بازار اين  بود كه هنوز گزارش ها  نيامده  برخي شايعات  بازار را  تكان  داد  به خصوص حرف و حديثهايي در مورد  شبندر و شراز و يا تعديل سود  برخي شركت هاي بزرگ و پتروشيمي ها  باعث شد تا اين  پسران  شجاع  با  وجود  ريسك هاي موجود در بازار بازهم  به سوي بازار روي خوش نشان دهند و آتشين  مزاج  به  سمت خريد سهام  روي اوردند .

در روز هاي گذشته در مورد  بازار زياد صحبت  شد . اول اين كه  روز يك شنبه  اصلاحي كه مد نظر كارشناسان بود  تكميل نكرد و بلافاصله  برگشت كه  در ان  مقطع گفتيم  عطش بازار براي خريد را  نشان مي دهد .

روزيكشنبه تاكيد شد  كه :

بازار اين  روز ها  كم صبرو تحمل شده و اصلاح هاي كوچك  را به عنوان  فرصت خريد مي داند و به  سرعت واردعمل مي شوداما  اين  نتيجه هاي خطرناكي را نيز مي تواند  به همراه  داشته  باشد  . اي كاش امروز(يكشنبه )هم  با  شدت بالا  سهم ها  منفي مي شدند و فردا  اين  وضعيت  شكل مي گرفت . البته در برگشت امروز بازار يك موضوع  اثر بسزايي داشت . وقتي خلاصه معاملات  منتشر شد ديروز همه  فهميدند كه حقوقي ها  با  شدت  بسيار بالا  خريدار سهم  بودند و اين خود عاملي براي برگشت بازار شد . اين  بدان  معني است كه حقوقي ها  نيز قيمت هاي منفي را  براي خريد جذاب مي دانند و آينده  را  مثبت مي بينند كه  در اين  قيمت ها خريد ميكنند و اين  دلگرمي مضاعفي را  به بازار داد .

بازار امروز هم  درست به مانند رفتار هاي قبلي با سرعت  رشد خوبي و حتي صفوف خريد همراه  شد اما  يك  فرايند  ديگر را در حال  طي شدن  است  . بازار امروز تا حدودي دو نيمه  متفاوت  را داشت . نيمه اول  را  تا  ساعت  11 مي توان قلمداد كرد و نيمه دوم در 1 ساعت  پاياني بازار . در نيمه اول بازار با  شرايط بسيار خوب و صفوف خريد كار خود را  آغاز كرد   و سپس رفته رفته  هر چه  به پايان  بازارنزديك  تر شديم  فشار عرضه  بيشتر شد . طوري كه  اخر وقت  تقريباً اكثر شركت هاي قوي صفوف خريد خود را كه  با  قدرت  تشكيل داده  بودند روان  شده  ديدند .

اما  پيش بيني اصلي به برخي تغيير تحولات  باز مي گردد كه  به وضوح  بايد گفت  دو ايتم  در روز هاي اتي روبروي هم  مي جنگند  و سرنوشت بازار را  طي دو روز آتي رقم مي زنند  . ايتم  اول بحث تحريم ها و فروش اعتباري هاست  كه  به جد مانع  بزرگي براي رشد بازار محسوب مي شوند . امروز اخر وقت  فشار عرضه  را  روي دوش برخي از نماد ها  به  خوبي احساس مي كرديم  . اما درست روبروي ان  يك  ابزار قوي در دستان  بورس است كه مي تواند هر لحظه  شوك هاي قوي به  بازار وارد كند .  آيتم  دوم كه  روبروي فشار فروش قرار دارد خبرهايي از تعديل برخي شركت هاست كه عملي شدن  هر يك موج  بزرگي را در بازار رقم  مي زند . به عنوان  مثال  امروز شبندر موجي از تحول را  به  راه  انداخت  و يا  نماد هاي ديگري مثل پتروشيمي ها ، سنگ  آهن  و فولاد …

به نظر ميرسد تا  زماني كه  ايتم  دوم  وارد بازار نشود سياست بازار همان  چيزي است كه عرض شد  يعني يك  نيمه مثبت و  در اواخر وقت  منفي و پر عرضه  اما  اگر ورود  پيدا كرد شرايط تغيير مي كند .

اما  نكته اي كه  بايد براي حقيقي ها درس بزرگي باشد  …

روز يك شنبه  بازار را  به  ياد داريد ؟؟ صفوف فروش فولاد ، غدير ، بندرو هزار و يك نماد  بزرگ و كوچك  ديگر . در ان  روز عمده خريداران  بازار وبه  طور تقريباً 60تا70% خريداران  حقوقي بوده اند . اما  ديروز و قطعاً امروز اين حقوقي ها هستند كه  در روز هاي مثبت  با كسب بازدهي هاي مناسب 8% فروش سهام  به حقيقي ها  را  انجام مي دهند . البته نه اين  كه  اين  بازي است  نه  . بلكه  منظور اين  است كه در روزهاي منفي اين  حقوقي ها هستند كه  برنده  بازي بوده و اكثر سهامداران  حقيقي فروشنده مي شوند .

اين  مورد  را  براي اين گفتيم فردا و چهار شنبه نيز احتمالاً يك  روند  منفي را در بازار خواهيم  داشت . در فروش سهم خود و همچنين در خريد دقت  كنيد .

اما در مورد  بازار در دو روز پيش رو  …

اگر خبر خاصي از گزارش ها و تعديل ها  به  بازار نرسد به نظر ميرسد فردا بازار در ابتداي  وقت  كمي مثبت و سپس با  شدت بيشتر فشار عرضه ها  ادامه خواهد شد . اين  شرايط در صورتي است كه توقف خاصي را  شاهد  نباشيم به عنوان  مثال  اگر فردا  پرديس ، شبندر و يا  كچاد  و مس متوقف شوند  قطعاً بازار چنين فضايي را  ندارد و ممكن  است شدت  فشار مثبت  بيشتر شود . اما  با  فرض عدم ورود  اين  گزارش ها به  بازار احتمالاً فشار روز چهار شنبه نيز وجود خواهد داشت  امااز اواخر وقت  چهارشنبه  بازار بارديگر براي روز شنبه  خود را  آماده خواهد كرد تا  به مانند چنين روزهايي را باز براي روز شنبه  داشته باشيم  . تاكيد مي شود  شدت  ريزش هاي بازار بسته  به عواملي كه  يكي از مهم ترين انها  مي تواند  گزارش ها  باشد  تغيير خواهد كرد . البته خبرهاي سياسي و بازارهاي جهاني نيز در ان  اثر گذار  خواهد بود .

اما در پايان بخش اول مقدمه  به  شاخص ميرسيم  …

در مورد شاخص نظرها و تحليل ها  زياد شده است . برخي هنوز بر اين  عقيده اند كه  شاخص بايد تا  28 هزار اصلاح  شود و بارديگر رشد كند . برخي ديگر با ديدن حركت  امروز بازهم  مسير 29300  را  براي او  ترسيم مي كنند .برخي باز 28600  را  نقطه  پاياني اصلاح  شاخص مي دانند و يك تحليل ديگر نيز امروز به  اين  تحليل ها اضافه  شد و اين  كه  شاخص با يك اصلاح  مجدد اين  بار به  سمت  29600  حركت  خواهد كرد .

اما در حاشيه  بازار چه خبر بود …

گفته مي شود  امروز اتحاديه اروپا تحريم  را  تصويب مي كند . بازار از لفظ تحريم مي ترسد و ترس از تحريم هاست كه مي تواند  بازار را به  منفي بكشاند . اما مفاد تحريم هايي كه  امروز قرار است  تصويب شود  چيست .؟ گفته مي شود مفاد  اصلي تحريم گازي ايران و همچنين مخابرات  است كه  اگر اين  طور باشد اثر انچنان  بالايي بر بازار ندارد  و تنها  از نظر جو رواني موثر  خواهد بود .

به نظر ميرسد  كه  بازار در يك  روند  كوتاه مدت  فرايند  تحريم ها  را  فراموش كند  و به  سراغ  بازي هاي جديد بورسي – سياسي برود . اما  فراموش نكنيم  در ميان مدت  اين  تحريم ها  اثر بسزايي بر اقتصاد كشور دارد . در حال حاضر شايد مهم ترين عامل براي تاثير گذاري بر بازار انتخابات  امريكا  باشد . شايد يك  شوك  موقتي را  كه ناشي از خبر تحريم  باشد لمس كنيم اما  اثر آن خيلي زود  با يك  خبر مثبت از بين مي رود .

در تحولات  داخلي زمزمه هايي در جريان است كه بايد فيتيله  اختلافات  داخلي پايئن  كشيده  شود كه  فرمايشات  رهبري هم در همين  راستا  بود . در همين  بين احتمالاً طرح  سوال از رئيس جمهور به حاشيه  خواهد رفت  .

در تحولات  داخلي به نظر ميرسد مهم ترين  خبر در نرخ  ارز مبادله ايست كه  شنيده مي شود  بودجه دولت در سال 92 بر اساس اين  نرخ  برنامه  ريزي  خواهد شد . نكته ديگر اين  كه در بين  برخي محافل اقتصادي شنيده مي شود كه قرار براين است  تا نرخ  ارز  و سكه به همين شكل راكد و ساكت  نگه داشته شود  به هر قيمتي كه  شده  تا  كم كم  خروج  سرمايه از اين  بازار را شاهد  باشيم  .

در صحت  يا  رد اين موضوع  بايد ترديد داشت اما مي بينيم  كه  به هر قيمتي كه  شده مي خواهند اين  اتفاق رخ  دهد .

در مورد  اين  مسائل و اثرات  ان در بازار سعي مي شود در روزهاي آتي بيشتر صبحت شود .

اما در بازارهاي جهاني وضعيت رو به تعادل است  و قيمت طلا كمي افت و به 1748  واحد  رسيده است و نفت نيزدر 91 و 92 دلار قرار دارد . قيمت  فلزات  كمي درجا زده اند  . مس به 8135 و روي به 1885 دلار رسيده است . فعلاً بازارهاي جهاني خطر و يا  فرصت خاصي براي بازار نيست  .

در پايان بايد به  شاخص اشاره داشت  كه امروز با  يك  رشد بسيار مناسب 325واحدي به  28981 واحد رسيد  كه  امروز اگر مخابرات و چند  نما د ديگر نبودند حتي رشد 400  واحدي نيز دور از دسترس نبود . امروز 9 نماد  قدر بازار به ترتيب مس ، فولاد ،كچاد، كگل، پارسان،شبندر، غدير، ومعادن و پرديس بيشترين تاثير مثبت  را در شاخص داشتند .  نكته  مهم  اين  است كه هر 9  نماد  بزرگ  در روز هاي قبل به نوعي در منفي ها  قرار داشتند و نكته  مهم ديگر 9 نمادي هستند  كه  بيشترين  شايعات در مورد  توقف آنها  وجود دارد .

و اما  قبل از بررسي بازار به يك حاشيه مهم  تر بپردازيم !

29 مهر ماه  مجمع  شركت  برگزار مي شود كه  براي ماده  141 است . گفته مي شوددر مجمع  به  سهامداران  پيشنهادخواهد شد  كه  سهم خود را  با  قيمت پيشنهادي كه  برخي ان  را  1200ريال  مي دانند واگذار كرده و خارج  شوند  و صدرا پس ازاين  رويداد  از بورس خارج خواهد شد .

اين  شنيده هايي است  كه  از اين  رويداد به  گوش ميرسد البته  برخي موارد  ديگري را مطرح مي كنند  كه  افزايش سرمايه  و فروش دارايي هاي بابت بدهي شركت  از جمله  انهاست . نكته  جالب اين  است  كه  بر خلاف هميشه مجمع  صدرا در پژوهشگاه نيرو برگزار نمي شود و در محل قرارگاه است تا  كنترل بهتري روي حواشي مجمع  صورت گيرد!!

شايعات شيرين!

در بازار امروز شايعه توقف چند نماد پتروشيمي به دليل تعديل مثبت عايدي باعث شد تا نمادهاي اين گروه با روند مثبت و صفوف خريد مواجه شوند به نظر ميرسد اين شايعات شيرين كم كم رنگ واقعيت به خود گرفته و در گزارشات 6 ماهه شاهد توقف برخي از نمادهاي پتروشيمي باشيم كه  شنيده مي شود پرديس، شازند  و كرماشاه از مهم ترين انهاهستند .

امروز عرضه هاي سنگين در نماد پتروشيمي كرمانشاه اين سهم را در سطوح قيمتي بالاي 600 تومان به تعادل رساند در قيمتهاي فعلي جاي رشد قيمتي چنداني براي اين سهم متصور نميباشيم تنها عاملي كه ميتواند سبب رشد قيمتي بالاي سهم شود تعديل مثبت سنگين در گزارش 6 ماهه ميباشد وگرنه  سهم در گزارش 6 ماهه  با  اعلام  سود  رفتاري شبيه  بازگشايي فاسمين و باما خواهد داشت  .

امروز پتروشيمي پرديس با توجه به شايعات توقف نماد طي روزهاي اتي به منظور تعديل مثبت عايدي با رشد قيمت خود را به سطوح 3900 تومان رساند شپديس جاي رشد 10 درصدي قيمتي و رسيدن به سطوح 4200 تومان را نيز دارا ميباشد. در اين  سهم  شنيده  شنده  حدود  800 تومان  سود محقق شده و احتمال  اعلام  سود نزديك  به  هزار وجود  دارد .

در نماد پتروشيمي شازند كه بازار اين روزها در انتظار تعديل مثبت 20 درصديش ميباشد شاهد فشار عرضه ها در اين نماد در استانه قيمتهاي 780 تومان بوديم . اين  سهم  اگر بتواند  مشكل خوراك خود را حل و فصل كند  مي تواند يكي از بهترين گزينه هاي پتروشيمي باشد . در مورد اين  گروه خارك هم مي تواند  با كمك  صادرات بوتان ، پنتان و متان و همچنين شرايط رو به  بهبود متانول اوضاع بهتري را در گزارش خود  رقم  بزند .

در اين گروه مارون هم  با  صفوف خريد همراه  بود . گفته مي شود  شركت  سرمايه گذاري ساتا  با  برخي كد ها  روي نماد مارون  فعال  شده است و احتمال  اين كه همزمان  با رشد قيمت محصولات  شركت  سهم نيز رشد كند  وجود دارد . سهم  براي رشد احتمالاً كند عمل كند اما مي تواند در يك  بازه ميان مدت  تا  25000 ريال  نيز رشد كند

اولين مانع اما اميد به پرش!

در بازار امروز شروع بسيار هيجاني و مثبتي را از فولادي ها شاهد بوديم اما ظاهرا مقاومتهاي پيش روي فولادي ها بسيار سرسخت ميباشند و امروز فولاديها نتوانستنداز سد مقاومتهاي سرسخت خود عبور نمايند اما  اميد به  خبرهاي خوب مي تواند باعث شود تا  با قدرت از اين موانع عبور كند .

امروز فولاد مباركه با صف خريد سنگين همراه شد اما فشار بسيار زياد عرضه ها مانع از پابرجايي صف خريد اين سهم شد فولادي كه به زودي براي اعلام سود 55-60 توماني به ازاي هر سهم متوقف خواهد شد اين سهم همچنين جاي رشد بيشتر سوداوري و رشد قيمتي تا سطوح 360 تومان را در بازه ميان مدت دارا ميباشد. امروز گفته مي شود  محصولات  فولاد  با تقاضاي بالا مواجه  بودند اما در مورد  تختال  فولاد هرمزگان  بود كه  فقط اين  محصول با  رشد قيمت  همراه  شد . با اين حجم معامله  به نظر ميرسد ديگر فولاد زير 3000 ريالي  نخواهيم  داشت  .

امروز اما ذوب اهن با صف خريد سنگين و حمايت سرسختانه سهامداران عمده خود با روند صعودي مواجه شد ذوب اهن اهداف قيمتي 220 توماني را در پيش روي خود دارد گزارش 6 ماهه اين سهم و تعيين و تكليف معامله بلوكي ذوب اهن ميتواند روند اتي اين سهم را رقم بزند.

امروز فولاد خوزستان هم سعي داشت تا كف قيمتي 2000 توماني را براي خود تثبيت نمايد فخوز با توجه به گزارش مثبت 6 ماهه پيش روي خود مي تواند روند  قيمتي خود را مشخص كند .

روز طغيان پالايشگاه ها!!!

در بازار امروز خبرهاي مثبت از احتمال توقف نمادهاي پالايشگاهي به دليل تعديل مثبت عايدي كه تا اينجا در نماد پالايش نفت تبريز به تاييد رسيده است و چشم انداز مثبت از نمادهاي اين گروه باعث اقبال ويژه بازار به نمادهاي پالايشگاهي شده است. دو نكته در مورد  اين گروه مه م است اول معاملات  بلوكي  و دوم  خبرهايي از سال  بعد  كه نرخ ارز را براي انها  2500  لحاظ  خواهند كرد .

امروز پالايش نفت بندر عباس كه اين روزها شايعات بسياري حول و حوشش در گردش است با نوسانات مثبت و حجم معاملات بسيار سنگين خود را به استانه قيمتهاي بسيار حساس 220 توماني رساند فردا روز بسيار مهمي براي شبندر خواهد بود سهمي كه در صورت عبور از سد قيمتهاي 220 تومان تا سطوح قيمتي 240-250 تومان رشد قيمتي را به همراه خواهد داشت. آخرين  شنيده ها  از احتمال  اعلام  سود  250 ريالي از سوي شركت  به  بازار را دارد .

امروز پالايش نفت تهران با عرضه هاي قطره چكاني با رشد قيمتي سعي دارد تا هر چه زودتر خود را به سطوح قيمتي 10 هزارتوماني برساند شتران گزارش 6 ماهه بسيار مهمي را در پيش رو دارد گزارشي كه ميتواند حتي به سكوي پرتاب سهم تبديل شود اما  بحث افزايش سرمايه سنگين نيز در اين سهم شنيده مي شود .

امروز در نماد پالايش نفت شيراز عرضه هاي بسيار سنگين صف خريد ابتداي وقت سهم را از بين برد شرازي كه اين روزها با شايعه تعديل مثبت 20-30 درصدي در گزارش 6 ماهه خود مواجه شده است البته به نظر نميرسد تا زماني كه گزارش 6 ماهه شركت منتشر نشود اين سهم بتواند از قيمتهاي سرسخت 440 توماني نيز عبور نمايد

نكته اخر در دو شركت شبندر و شراز همچنان خريداران بلوك مانع از رشد سنگين  قيمت  سهم  خواهند شد .

معدنيها و ارزش هاي نهفته

در بازار امروز و در نمادهاي معدني شاهد رشد قيمتي بسيار عالي در اكثر نمادهاي معدني بوديم معدنيها اين روزهابه واسطه رشد بالاي نرخ دلار در كانون تعديلات مثبت عايدي خوبي قرار دارند

امروزملي مس در استانه مقاومت 560 توماني قرار گرفت قيمتهايي كه فردا اگر فملي بتواند از ان عبور كند به زودي شاهد قيمتهاي 600-620 توماني براي اين سهم خواهيم بود البته برخي از فعالان بازار اعتقاد دارند به زودي شاهد توقف اين نماد به منظور تعديل مثبت عايدي و اعلام سود 120 توماني خواهيم بود

در نماد كالسيمين امروز هم روند مثبت سهم تا قيمتهاي 650 تومان ادامه داشت همچنان با ديد ميان مدت روند قيمتي اين سهم را صعودي ارزيابي ميكنيم البته در بازارهاي جهاني وضعيت به هيج وجه مناسب نبوده و اين روزها تحليلها بيشتر بر كاهش قيمتهاي جهاني روي تاكيد دارند كه ميتواند جو منفي را بر روي سهم ايجاد نمايد. در مورد  اين  سهم خبرهاي نرخ خاك نيز بايد مورد توجه  باشد .

امروز چادرملو با رشد قيمتي و نوسانات مثبت به سطوح قيمتي 770 تومان رسيد ظاهرا قضيه تعديل مثبت سهم جدي شده است و اينطور كه شنيده ميشود به زودي نماد كچاد هم متوقف خواهد شد مضافا اينكه كچاد برنامه افزايش سرمايه را نيز پيش رو دارد به زودي شاهد قيمتهاي بالاي 800 تومان براي اين سهم سنگ اهني خواهيم بود . در كنار آنها  كشرق هم  مثبت  بود . سهمي كه  بوعلي و يك  حقيقي روي ان  كار مي كنند  و گفته مي شود  براي بلند مدت  اگر طرح توسعه شركت  به  بهره برداري برسد سود 900 ريالي قابل دست  يابي است  .

دراين گروه از كنور نيز شنيده مي شود كه  تحقق سود 60% را در گزارش 6 ماهه  داشته و شايد يك تعديلك كوچك بزند!

در فكر قله هاي جديد

اين روزها سرمايه گذاري با توجه به جو مثبت بازار و رشد قيمتي سهام شركتهاي زير مجموعه خود با روند صعودي خوبي همراه شده اند به خصوص كه به زودي شاهد تعديلات مثبت اكثر شركتها و تاثير پذيري مثبت سرمايه گذاري ها از اين تعديلات مثبت خواهيم بود

امروز سرمايه گذاري بوعلي كه به زودي تحليل بنياديش نيز در سايت قرار خواهد گرفت پس از انتشار صورتهاي مالي بسيار عالي 6 ماهه و فروش بخشي از املاكش و شناسايي سود 22 توماني با رشد قيمتي 27 درصدي بازگشايي شد بوعلي به نظر ميرسد فعلا روند نوساني را پس از رشد بالاي اخير در پيش بگيرد و شايد كمي نزول كند .

امروز با توجه به روند مثبت سنگ اهنيها سرمايه گذاري سپه هم با نوسانات مثبت همراه شد وسپه اي كه با توجه به احتمال تعديل مثبت سنگ اهنيها جاي رشد قيمتي تا سطوح 160 تومان را نيز خواهد داشت

امروز جو مثبت صنايع غذايي باعث جمع اوري صف فروش هلدينگ غذايي كشور يعني توسعه صنايع بهشهر و حتي تشكيل صف خريد براي اين سهم شد وبشهري كه در كف قيمتي خود قرار دارد و جاي رشد قيمتي خوبي را خواهد داشت البته  اقتصاد نوين براي او  اهميت  بيشتري دارد .

امروز بازهم غدير در پارسان  فروشنده  بود . با توقف برخي اززير مجموعه هاي آنها  به خصوص پرديس، شبريز و كرمانشاه شرايط اين  گروه  و اين دو سهم  تغيير  خواهد كرد . فراموش نكنيد كه  پارسان  مجمع خود را در دي  بهمن برگزار مي كند و اين  با توجه  به  احتمال تحقق سود 2000 ريالي براي سهم براي بازار نكته مهم و قابل توجهي است كه  با نزديكي به مجمع  قيمت هاي 8000 ريال نيز منطقي  خواهد شد .

امروز وساپا  ابتدا  مثبت و سپس رو به  افول بود . در شرايطي كه  گفته مي شد سهم  با تعديل منفي احتمالي مواجه است و با كاهش سود  سايپا  سهم  ضربه  سختي خواهد خورد  فروش دو شركت مس  و دهكده  پاسارگاد مي تواند  به  سهم  كمك  شاياني كند . البته  برخي معتقدند  اين  بازي جديد سايپا  براي تامين  نقدينگي است  . اما اگر واقعاً دهكده پاسارگاد و مس را به  فروش برساند مي تواند  تا  حدود 160  ميلياردتومان  سود نصيب  خود كند و به  سود  مجموعه  وساپا  اضافه خواهد شد .

چهارگوشه بازار!!!

امروز در نماد قندي لرستان هم عرضه هاي سنگين باز هم قادر به متعادل كردن روند اين سهم نبود با اين اوصاف بايد به زودي شاهد قلرست 4200 توماني باشيم سهمي كه شناور بسيار پاييني داشته و وضعيت بنيادي ايده الي در گروه قندي دارد.

فردا  بايد مراقب گروه غذايي بود . البته  با  ريزش بازار توجه به اين گروه  بيشتر مي شود . امروز غمارگ هم بسته  شد  كه گفته مي شود براي تعديل مثبت  است  .

در بين نمادهاي كاشي و سراميك رشد ارام و بي سر و صداي روزانه كساوه را شاهد ميباشيم سهمي كه اينروزها با شايعه اعلام سود 75 توماني مواجه ميباشد البته به نظر بعيد ميباشد اين شركت در گزارش 6 ماهه اين سود را اعلام نمايد اما به هر حال اين روزها بازار به كساوه 380 توماني فكر ميكند .

گروه تحلیل گری بتا سهم

24 مهر 91

روش‌های جایگزین پرداخت

درصورتی‌که امکان استفاده از درگاه پرداخت آنلاین برای شما وجود ندارد، می‌توانید مبلغ مورد نظر را به مشخصات بانکی زیر واریز کرده و اطلاعات پرداخت را برای ما ارسال کنید.

کارت بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۶۲۷۴-۱۲۱۱-۶۵۳۰-۵۱۱۱

شماره حساب بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۳۰۰۱-۸۰۰-۱۶۸۲۳۰-۲

اطلاعات پرداخت را از طریق تماس تلفنی و یا پیام تلگرامی به شماره ۰۹۳۳۳۶۷۹۱۹۰ ارسال کنید.

تلگرام پشتیبانی بتاسهم