اگر به موج شماری انجام شده نگاه کنیم می بینیم که هدف موج سوم در شرایط فعلی محدوده 1600 تومان می باشد با توجه به سود سال 90 ملی مس که بین 200 الی 250 تومان تخمین زده می شود قیمت 1600 تومان برای ملی مس خیلی سنگین نمی باشد فملی در مجمع سود حداقل 200 تومانی تقسیم خواهد کرد لذا چنانچه قیمتهای 1400 تومان فعلی را مدنظر داشته باشیم با کسر 200 تومان سود مجمع قیمت بعد از مجمع 1200 خواهد بود لازم به ذکر است مجمع ملی مس می تواند اوایل تیرماه باشد و سود ملی مس نیز بسیار سریع پرداخت خواهد شد لذا حضور در مجمع خیلی هزینه بر نخواهد بود
اگر به کانال میان مدت قیمت نیز توجه کنیم می بینیم هدف کانال بسط یافته نیز محدوده 1600 تومان می باشد برای ماه های پیش رو در صورت تثبیت قیمت جهانی مس در محدوده 9000 دلار انتظار رشد قیمت فملی تا 1600 تومان را داریم
هر چند هدف 1500 الی 1600 تومانی بارها در سایت به عنوان هدف ملی مس تا مجمع بیان شده بوده است
در این تحلیل قصد ندارم اهداف بالاتر ملی مس را بیان کنم ولی یقینا اگر قیمت مس در محدوده 9000 دلار تثبیت شود شاید قیمت جهانی مس به مرور به سمت 11 هزار دلار حرکت کند باید توجه کرد این هدف قیمت جهانی مس برای بلند مدت است و با این رشد قیمت جهانی مس شاید ملی مس نیز در سال های اینده شرایط تضمین شده ای داشته باشد
حرکت این سهم اهسته و ارام و روبه جلو می باشد در یکسال اخیر حمایت های بی دریغ سهامداران عمده ملی مس را به یک گزینه مطمین تبدیل کرده است که شاهد ان ریزش های شدیدقبلی نیز در سهم نمی باشیم رشد قیمت دلار نیز فاکتور مهمی در ثبات قیمت فملی می باشد
در مجموع حضور در مجمع و دریافت سود 200 تومانی گزینه مناسبی ارزیابی می شود
یکشنبه 1 خرداد 90




