خبر
در نماد رایان سایپا…
تحلیل خبر
بتا سهم – 7:44 رایان در گزارش 12 ماهه خود به سود 1159 ریالی خود تاکید کرده و گفته می شود طی 10 روز آتی به مجمع خواهد رفت . در بازار شایعه شده تقسیم سود حداکثری در انتظار سهم است و البته گویا بخشی ازاین سود بابت افزایش سرمایه شرکت نگاه داشته خواهد شد .
خرید سهم در قیمت های فعلی و با دید میان مدت و حضور در مجمع مناسب است .
گروه تحلیل گری بتا سهم
1 خرداد 90


