خبر
از فولادی ها این
تحلیل خبر
گزارشی بخواهیم بررسی کنیم واقعا فسپا بهتر از بقیه بوده است بعد از ان می شود گفت فخاس خوب بود و این دو را باید بیشتر در کنار فولاد بررسی کرد در فسپا مهر خوبی داشت . 4692 میلیارد ریال فروش داشت
شهریور با کمی افت 2907 میلیارد ریال شد .
مرداد 3839 و تیر 3814 میلیارد ریال فروش داشت
6ماهه 19792 میلیارد ریال و 7ماهه 24484 میلیرد ریال فروش داشت و 15% بیشتر از مدت مشابه قبل است . 3 ماهه 9396 میلیارد ریال فروش داشت به نظر یکی از خاص ترین گزینه های گروه است
در فخاس هم مهر خوبی داشت و 20065 میلیارد ریال فروش زد و نرخ هم ۲۷۵,۱۵۱,۴۱۸ ریال است فخاس 700 ریال هم محقق کند قیمت جای بدی نیست
دراین گروه فعلا ارزنده ترین سهم گروه فولاد است و البته شاید فسبزوار هم جالب باشد
9 آبان 1403


