خبر
از بانکی ها بازهم …
تحلیل خبر
در گروه بانک بخواهیم صورت سودو زیانی سهم بخریم باید گفت وسینا وپست وخاور سامان گزینه های خوب هستند و بخواهیم نوسانی بخریم از دید ما وبصادر گزینه جذاب تری است در منفی ها وبصادر گزینه بهتری است در سوی دیگر فکر میکنیم ونوین به ای شکل نمی ماند و سهم اگر 1400 1300 ریال هم سود داشته باشد قیمت های 3200 3300 ریال قیمت های خوبی است شایعه شده رفتن مدیرعامل این وضعیت را سبب شده است
در نهایت وبملت هم به عقیده برخی با تسعیر 1400 1500 ریال سود دارد و سهم 1900 ریال است ! صندوق موج خرید های خوبی روی سهم زده و میتواند جالب باشد دبنال سهم بی دردسر هستید وبملت …
9 آبان 1403


