خبر
مسیری که سیمانی ها …
تحلیل خبر
روزهای قبل هم مدام از سغرب و سرود می گفتیم و حالا مجوز افزایش سرمایه این دو عاملی برای توجه بازار به انها شده که دیروز هم نوشتیم خرید با دید رفتن به افزایش سرمایه توصیه می شود . در این گروه با رشد نیما ساروج بد نیست طی روزهای اتی گزارش برخی زیرمجموعه های ساروج منتشر می شود و میتواند مهم باشد اصلاح خوبی هم کرده است . ساروج در گزارش 3ماهه به سود 1513 ریالی رسیده است و 2085 میلیارد ریال سود عملیاتی و 2027 میلیارد ریال سود خالص دارد
در 6ماهه این عدد 3293 ریال شد و 4445 میلیارد ریال سود عملیاتی و 4412 میلیارد ریال سود خالص دارد برخی از سود 8000 ریالی در سهم صحبت میکنند ولی بعید است این عدد محقق شود ولی حتی اعداد حوالی 6500 و 7000 ریال نشان میدهد قابلیت های رشد تا 4 هزار تومان برای سهم هست
سهگمت هم نرمال گزارش داد کمی شبیه قبل است و 6 ماهه به سود 4545 ریالی رسیده است سهم بخشی سود غیرعملیاتی دارد که در 12ماهه محقق می شود
3ماهه خوبی داشت و 2496 ریال محقق کرده است که 25% بیشتر از مدت مشابه قبل است و 1792 میلیارد ریال سود عملیاتی و 1819 میلیارد ریال سود خالص داشت در 6ماهه سود عملیاتی 2975 و سود خالص 3312 میلیارد ریال بود به نظر 1100 1200 تومان را دارد و قیمت هم نرمال است پی به ای 5 باید کمی بیشتر در مورد سهم صبر کرد و گزارش ها را دید
سخاش سخوز سفانو ساوه سابیک را نیز با دید میان مدت جالب می بنیم و سهم های کم ریسکی است ساروم هم به نظر گزارش خوبی را بتواند بزند سصوفی هم شرایط خوبی را داشته و رقابت خوبی در بازار داشت
31 مرداد 1403


