خبر
فاسمین بعد از
تحلیل خبر
دیروز بارها و بارها به نمودار فاسمین نگاه میکردیم … واقعا عجیب بود اصلاح عمیقی را تجربه کرده است سهم بنیادی بدی ندارد ولی انتظار از سهم مثل قبل بالاست و آن را محقق نمیکند . در فروش بد نیست در تیر 2227 میلیارد ریال فروش داشت و به عدد 12753 میلیاردریال رسیده است که هنوز از مدت مشابه قبل کمتر است 3ماهه 67 ریال سود محقق کرده است که 2073 میلیارد ریال سود عملیاتی و 1612 میلیارد ریال سود خالص دارد . بایید فرض کنیم کمی بهتر از سال قبل باشد و 650 تا 700 ریال سود محقق کند بازهم قیمت نباید این باشد!! به نظر کمی این سهم بیش از حد منفی شده و توصیه داریم جز واچ ها باشد و سهم را زیرنظر بگیرید حتی توصیه به خرید داریم
دراین گروه قبل تر از فافق و فزر هم گفته بودیم و فافق را جذاب تر میدانیم
31 مرداد 1403


