خبر
از فولادی ها به این …
تحلیل خبر
اول از خود فولاد شروع کنیم با 400 ریال تقسیم و مجمع خوب گزارش 3ماهه بدی هم نداشت بدبینانه امسال 1200 ریال دارد 3 ماهه بدون غیرعملیاتی 248 ریال سود محقق کرده است که 285612 میلیارد ریال سود عملیاتی و 267654 میلیارد ریال سود خالص دارد به نظر گزارش معقولی نسبت به هم صنعتی هاست سهم 4800 و قیمت کمتر باز شد با دید خرید میان مدتی عالی است
فخوز هم در گزارش بد نبود بهتر از 6 ماهه دوم سال قبل بود 155 ریال محقق کرد ولی نسبت به 3 ماهه زمستان بهتر بود سهم 37498 میلیارد ریال سود عملیاتی و 29464 میلیارد ریال سود خالص دارد از دید ما 800 ریال را امسال دارد 2800 2900 ریال باز شد او هم برای خرید گزینه است
در دیگر سهم ها فسپا را گفتیم فنورد خیلی جالب نبود و فوکا هم در مجمع خبرهای خوبی داشت و گزارش بدی هم نزد فوکا در 3ماهه گزارش بدی نداشت و رشد نسبی را نسبت به مدت مشابه داشته و 489 ریال سود محقق کرده است سهم 3692 میلیارد ریال سود عملیاتی و 2922 میلیارد ریال سود خالص دارد به نظر در قیمت های زیر 12000 ریال باز شد برای خرید خوب است
ارفع هم دیشب گزارش داد و چنگی به دل نمی زد ارفع در 3ماهه به سود 1300 ریالی رسیده و از مدت مشابه قبل کمتر و از 3 ماهه چهارم بهتر است سهم 16980 میلیارد ریال سود عملیاتی و 15602 میلیارد ریال سود خالص دارد ولی با فرض ساختن 4000 ذیال سهم حسابی چوب افت قیمت را خورده ولی بازار فعلا سراغش نمی رود شاید 1800 و کمتر سهم جذاب شود
1 مرداد 1403


