خبر
در هلدینگ ها حالا با …
تحلیل خبر
دراین گروه اتفاق عجیبی برای شستا و تاپیکو رخ داده و به نظر به طور موقت این دو را از دور خارج کرد به خصوص ان حجم و توجه به شستا را کاهش داد و امروز اثار منفی ان را در تابلو شاهد خواهیم بود که احتمال افت تا 1100 ریال را برای شستا دارد بر اساس صورت های سود خالص شرکت فوق الاشاره در سال مالی مزبور به مبلغ 100.644 میلیارد ریال می باشد. گویا وام ارزی شرکت برای بورسی شدن به روز و زیان تسعیر ارز داشته است .
در پارسان درآمد از سود سهام پارسان بعد از برگزاری مجامع کرماشا ، شیراز ، پارس ، زاگرس ، شبندر ، خراسان و شبریز به عدد ۱۲،۰۶۰ میلیارد تومان و به ازای هر سهم ۲،۹۷۸ریال رسیده است که بعد از برگزاری مجمع شراز و برخی دیگر و همچنین احتمال تقسیم سود 2500 تومانی در شپدیس می تواند حوالی 6000 به عنوان کف کار سود پارسان باشد و شاید با این شرایط حالا پارسان بهتر از شستا باشد .
یکی از خاص ترین مجامع وبانک بود که 6500 ریال تقسیم کرد و حالا باز می شود به نظر اگر زیر 8000 ریال باز شد بد نیست ولی دیگر وبانک هم خالی شده و خیلی خاص نیست شاید با سهم به مجمع رفتن بهتر بود ولی در هر صورت بد نیست زیرنظر باشد
در نهایت ونیکی را هم در نظر داشته باشید ونیکی در ۶ماهه به سود ۶۵۴ ریالی رسیده است .به نظر یکی از گزینه های بی دردسر بازار است
در وتوشه نیز بعد از تقسیم سود 200 ریالی حالا باز می شود و میتواند در قیمت های زیر 4200 4300 ریال دوباره مورد توجه بازار باشد
30 تیر 1403


