خبر
از بین بانکی ها …
تحلیل خبر
تا به این لحظه چند بانک گزارش 3ماهه زده اند که بازار را امیدوار و به این گروه جلب کرده اند که شاید مهم ترین انها ونوین و وپست بود ولی در کل شاید بهترین گزارش ها تا این لحظه برای بانکی ها بوده … در این گروه وکار بد نبود وکار 2 برابر مدت مشابه قبل بود و 130 ریال در 3ماهه سود محقق کرده است . ۱۹,۴۲۲,۲۷۸ میلیون ریال جمع درآمدهاي عملياتي و ۶,۵۱۷,۶۵۲ میلیون ریال سود خالص دارد با فرض قیمت های فعلی و سود 500 تا 600 ریالی در وکار این سهم نیز بد نیست
وشهر هم خوب ظاهر شد وشهر در ۳ماهه به سود ۱۹۱۵ ریالی رسیده است که ۳ماهه قبل ۴۱۵۸ ریال بود و بخشی از سود غیرعملیاتی و سرمایه گذاری دوره قبل را در این دوره نداریم .ولی با همین سود هم قیمت باید قوی ترو بهتر باشد
وگردش هم با دید نوسان یکی از گزینه های خوب بازار است ولی میرسیم که بهترین گزینه تا این لحظه یعنی ونوین … ونوین در یک گزارش خوب ۳ماهه ۴۵۷ ریال محقق کرده است و ۳ماهه قبل ۲۸۸ ریال بود . سهم ۵۲۸۳۰ میلیارد ریال درآمد عملیاتی و ۲۷۷۸۳ میلیارد ریال سود خالص دارد فکر میکنیم واقعا بازار هنوز درکی از این سهم ندارد و میتواند به راحتی 2 برابر شود
فعلا ونوین و وپست گزینه های اول در این گروه هستند
30 تیر 1403


