خبر
فولادی ها ازاین که …
تحلیل خبر
در فولادی ها گزینه های خوب در گزارش ماهانه زیاد است ولی مشکل این است که با گزارش 12ماهه این سهم ها نیز از دور توجه بازار خارج می شوند یکی از این سهم های خاص فسپا بود که جالب گزارش داد و قیمت خوبی هم دارد فسپا اردیبهشت با فروش 3849 میلیارد ریالی مواجه بود و فروردین این عدد به 1659 میلیارد ریال رسید و 2ماهه 5508 میلیارد ریال فروش داشت و 10% بیشتر از مدت مشابه قبل است فسپا بد نیست هرمز و فولاد هم واقعا در گزارش دهی خوب عمل کردند به خصوص سهم کم ریسک میخواهید فولاد واقعا خوب بود
اما امروز سراغ یک سهم جدید می رویم که با این که قبول داریم نفرین شده است ولی واقعا گزارش خوبی زد فصبا اسفند با رشد چشم گیر 19519 میلیارد ریال شده و در فروردین با کمی افت 11260 میلیارد ریال بود و اردیبهشت 28433 میلیارد ریال بود
5 ماهه 73586 میلیارد ریال فروش داشته است به نظر سهم 6ماهه خوبی را میدهد و نظر بازار را جلب میکند ولی در حال حاضر خیلی کسی سراغ سهم نمی رو و خرید آن هم شجاعت ویژه ای میخواهد .
8 خرداد 1403


