خبر
از بین پتروشیمی ها این …
تحلیل خبر
در بین پتروشیمی ها بازهم نوری متعادل و نرمال بود تا احتمالا تنها گزینه نرمال این گروه باشد فروردین با فروش 126678 میلیارد ریالی مواجه بود و اردیبهشت 115833 میلیارد ریال فروش داشت . 2ماهه 241481 میلیارد ریال بود که رشد 50% نسبت به مدت مشابه دارد .سهمی که هم 12ماهه خوبی داشت و هم 3ماهه خوب میشود و به نظر بد نیست
دراین گروه زاگرس و شپدیس هم با این گزارش ها جذاب به نظر میرسند ولی ابهامات متعددی را دارند و در نهایت شیراز هم با گزارشی دستکاری شده سود اعلام کرد که با این سود باید اصلاح شود ولی بازار توجه خاصی به سهم ندارد دیگر تا شرایط تغییر کند
پارس و جم را هم در نظر بگیرید واقعا خوب و خاص عمل کردند و بهتر بودند . روی جم چند ماهی است سیگنال های خوبی از فروش ارسال می شود و گزینه بدی نیست
کلا گروه پتروشیمی تا نیما تغییر نکند از اولویت بازار خارج شده
8 خرداد 1403


