خبر
بازهم شکربن از …
تحلیل خبر
شکربن بهمن و اسفند خوبی زد
در اغاز زمستان در دی با فروش 1767 میلیارد ریالی در حد ماه قبل بود
در بهمن با فروش 3098 میلیارد ریالی مواجه بود و اسفند 3018 میلیارد ریال رسید
12 ماهه 24499 میلیارد ریال فروخته و مدت مشابه قبل 16578 میلیارد ریال بود
6 ماهه 11151 میلیارد ریال فروخته به نظر شکربن شرایط جالبی را میتواند داشته باشد سهم با دید نوسان خوب است و قیمت های خوبی هم دارد . به نظروپترو هم به عنوان سهامدار عمده شرایط خوبی در این سهم دارد هم وپترو هم شکربن را در نظر داشته باشید از شکربن بین 90 تا 110 و وپترو اعداد بالایی به گوش میرسد
11 فروردین 1403


