خبر
بین سیمانی ها این گزارش …
تحلیل خبر
خیلی از سیمانی ها گزارش دادند مثلا سکرما ساربیل سهرمز جالب بودند خود سشرق بد نبود ولی فکر میکنیم با جمیع جهات از تجدید بگیر تا بیادی ساوه واقعا بهتر عمل کرده است ساوه پاییز خوبی داشت و زمستان هم باثبات بود
در مهر به 2620 و ابان 3233 میلیارد ریال و اذر با کمی افت 2981 میلیاردریال رسید
در دی این عدد 2891 میلیارد ریال بود و بهمن با کمی افت 2649 میلیارد ریال بوده است
در اسفند این عدد 2679 میلیارد ریال بود و با ثبات پیش رفت
سهم در 12 ماهه 32065 میلیارد ریال بود .مدت مشابه قبل 18921 میلیارد ریال بود و رشد داشته ست . فروش سهم در 6 ماهه 15282 میلیارد ریال بود با دید کمی صبر فکر میکنیم ساوه شرایط خاص و خوبی را داشته و میتواند جالب باشد . ساوه را با دید تجدید در نظر داشته باشید .
11 فروردین 1403


