خبر
بازهم فولادی ها را …
تحلیل خبر
ذوب آماده معامله شده و سهم در قیمت تئوریک 470 ریال بایدباز شود . برخی از اعداد 600 ریال برای بازگشایی صحبت میکنند ولی بهنظر اعداد بزرگی است . ذوب در قیمت های حوالی 500 و 520 ریال باز شود احتمالا با استقبال مواجه شده و حرکت خوبی را اغاز میکند و با دید نوسان خرید در این قیمت ها خوب است
در این گروه فولاد هم انصافا گزارش ماهانه خوبی را داشت سهم اسفند خوبی داشت و 228482 میلیارد ریال فروش داشت
در دی با فروش 185821 میلیاردریالی آغاز کرده و بهمن 192702 میلیارد یال بود .
در نرخ فروش اسفند۲۹۹,۸۱۴ بهمن ۲۸۵,۰۸۲ ریال و دی ۲۸۰,۱۹۵ ریال است
12 ماهه 2410860 میلیارد ریال فروش داشت . 6 ماهه 1235265 میلیارد ریال فروش داشت
مدت مشابه قبل 1581836 میلیارد ریال بود . به نظر یکی از سهم های خاص با سود و شرایط خاص و 12ماهه خوب میتواند کم ریسک بوده و هنوز مورد توجه باشد
ارفع گزارش ماهانه جذابی نداشت ولی موضوع برق شاید کمی این سهم را آزار دهد در سوی دیگر در بین برخی کوچکترها می شود به فوکا اشاره کرد جایی که در بهمن یک عدد خوب راثبت کرد و 9463 میلیارد ریال فروش داشت در اسفند هم 7429 میلیارد ریال فروش داشت تا زمستان گرمی داشته باشد
آذر و دی هم جالب بود و دی 7134 و آذر با عدد خوب 7321 میلیارد ریالی مواجه بود
سهم در 12 ماهه 74497 میلیارد ریال فروش ثبت کرده است و مدت مشابه قبل 56386 میلیارد ریال بود
در ۶ ماهه ۳۰۰۱۶ میلیارد ریال فروش ثبت کرد به نظر فوکا سود خوبی را نیز می دهد و با دید نوسان فجر فسپا فوکا فنورد هر 4 سهم جذاب هستند .
8 فروردین 1403


