خبر
در خودرویی ها بازهم …
تحلیل خبر
امروز خرید در منفی خودرو با دید نوسان گزینه خوبی است و میتواند جالب باشد. با دید کمی صبر در بازی های نوسانی خرید خساپا و خودرو در منفی های امروز بد نیست . بعد از حرکت اخیر خساپا گرایش بازار به خبهمن هم بیشتر شده سهمی که نموداری واقعا جای خوبی است و در سوی دیگر در اسفند 326 میلیارد ریال سود فروش سرمایه گذاری ها داشته و تا اسفند ۵,۸۲۱,۸۰۶ میلیون ریال سود مجمع محقق کرده است .
در این گروه خاور هم گزارش ماهانه داشت و به نظر 900 ریال سود در انتظار خاور باشد و قیمت هم جای بدی نیست ولی بین خزامیا و خاور اولویت را روی زامیاد می گذاریم
در بین قطعه سازی ها گزارش 2 سهم جالب بود یعنی بد نبود یکی ختراک بود در دی و بهمن خوب ظاهر شد و دی 3514 میلیارد و بهمن ۳۷۳۰ میلیارد ریال فروش داشت . در اسفند 2750 میلیارد ریال فروش داشت
. 12 ماهه 36030 میلیارد ریال فروش داشت 6 ماهه 16232 میلیارد ریال فروش داشت
مدت مشابه قبل 24645 میلیارد ریال بوده است .برخی معتقدند ختراک 650 ریال سود را در 12ماهه رو میکند و عدد خاص خوبی است که سود 650 تا 700 ریالی را اعلام کند . 4100 4200 ریال سهم قیمت خوبی برای خرید دوباره در منفی هاست
دیگری خفنر خفنر تا اینجا زمستان خوبی داشت . اسفند 815 ، بهمن 919 و دی به عدد 834 میلیارد ریال رسید .
آذر 779 ، آبان 880 و مهر 770 میلیارد ریال فروخت
12 ماهه 8924 میلیارد ریال فروش داشت مدت مشابه قبل 5987 میلیارد ریال بود. 6 ماهه 3941 میلیارد ریال فروش داشت بهنظر 1000 ریال سود با سرمایه جدید برای خفنر عجیب نیست . میتوان خفنر را با دید یک نوسان جالب دید
8 فروردین 1403


