خبر
از بین فولادی ها …
تحلیل خبر
گزارش فولادی ها هم یکی یکی میرسد و میتوان درمورد انها صحبت کرد و فعلا فولاژ خوب بوده و در بازار مورد توجه است از فولاد و فخوز هم بارهاگفتیم از ذوب هم دیروز یک رنج منفی را شاهد بودیم و برخی معتقدند این رنج منفی را کسانی زدند که از عدد مطلع بودند و این یعنی خبرخوبی نیست . در بین سایر شرکت ها فنورد هم گزارش بدی نداشت فنورد مهر و ابان کمی کم شد و با این حال مهر نسبت به متوسط خوب بودو 3404 میلیارد ریال فروش داشت ابان به 2809 میلیارد ریال رسید . اذر بهبود داشت و 3490 میلیارد ریال رسیده است
9ماهه 25788 میلیادر ریال و مدت مشابه قبل فروش 19392 میلیارد ریال بود. فروش 6ماهه 16360 میلیادر ریال بود به نظر گزارش بدی نمی زند و بد نیست سهم کمی بیشتر زیرنظر باشد . به نظر قیمت های 10200 10300 ریال قیمت های خوبی برای سهم خواهد بود و میتواند جالب باشد
5 دی 1402


