خبر
ازبین سیمانی ها …
تحلیل خبر
هنوز در بین سیمانی ها گزینه خاص و ویژه را پیدا نکردیم تا این لحظه ساوه را جالب می بینیم و با چشمانداز 2800 تومان سود قیمت خوب است . در بین گزارش ها سشرق با سیمان سفیدش جالب پیش می رود ولی قیمت سهم نیز خیلی رشد کرد درهر صورت سيمان سفيد شرق اززیرمجموعه های سشرق در 3ماهه به سود 882 میلیارد ریالی رسیده است و سشرق ازاین شرکت امسال 400 میلیارد تومان سود میگیرد
در بین گزارش ها سفانو هم بد نبود سفانو در مهر افت کرد در ابان کمی بهتر شد و 1194 میلیارد ریال فروش داشت در اذر به حوالی 1020 میلیارد ریال رسیده
9ماهه 9662 میلیارد ریال شد و ۶ ماهه ۶۶۲۵ میلیارد ریال بود . فروش مدت مشابه سال قبل 7123 میلیارد ریال بوده است به نظر سفانو 1800 تومان سود را دارد و این قیمت عا برای او بد نیست
سکرما 12ماهه میدهد و یکی از سهم های خوب با گزارش نسبتا خوب بود سکرما مهر و ابان خوبی داشت و سال مالی را در آذر با فروش 924 میلیارد ریالی خوب تمام کرد
در مهر به 935 و ابان 954 میلیادر ریال رسید و 12 ماهه 9888 میلیارد ریال فروخت که مدت مشابه قبل 6521 میلیارد ریال بود
انصافا ستران هم کمی اصلاح کند گزینه خوب و قابل دفاعی است پاییز خوبی داشت
در مهر به عدد 3223 و ابان 3149 میلیارد ریال و اذر 2937 میلیارد ریال رسیده و9 ماهه به 25200 میلیارد ریال رسید و 16274 میلیارد ریال فروش مدت مشابه قبل داشت. 6 ماهه به 15890 میلیارد ریال رسیده بود
برخی روی سهگمت هم صحبت میکنند ولی با ددی کمی سهم پر ریسک سدشت را نیز بررسی کنید البته هنوز سهم کمی قیمتش بالاست ولی گزارش خوبی زد سدشت اولین ماه سال مالی را با فروش 743 میلیارد ریالی آغاز کرد و ابان 1405 میلیارد ریال و اذر 1355 میلیاردریال بود که 3 ماهه 3504 میلیارد ریال فروخت مدت مشابه قبل 1501 میلیارد ریال بود
بین اعضای گروه ساوه خوب بوده و ستران هم جالب است . هنوز گزارشی که بخواهد ما را بگیرد و جذب جدی خود کند دیده نشده
5 دی 1402


