خبر
از بین سیمانی ها …
تحلیل خبر
در گروه سیمان گزینه های خوب را بعد از گزارش ماهانه میتوان دوباره ردیف کردو بررسی نمود . ولی از بین تجدیدی ها سفارس و سیتا نزدیک ترین ها هستند و از بین بنیادی ها سابیک ساوه شرایط خوبی دارند البته اردستان را چند روزی است متفاوت میخرند سهم گویا امروز بسته می شود و به افزایش سرمایه 100% از انباشته می رود در مهر به فروش 880 میلیارد ریالی رسیده است و ابان 1040 میلیارد ریال بود
8 ماهه 6821 میلیارد ریال فروش داشت و مدت مشابه سال قبلش 5189 میلیارد ریال بود. در 3ماهه به سود 1202 ریالی رسیده و 6ماهه این عدد 2551 ریال بود و 81% بیشتر از مدت مشابه قبل رشد داشت امسال 4500 و سال بعد 6000 ریال از دید برخی سود دارد و این یعنی سهم جایگاه خوبی را میتواند در میان مدت داشته باشد .
29 آذر 1402


