خبر
دراین سهم های دارویی …
تحلیل خبر
در این گروه چند روزی است 2 گروه با بلوک های خوبی مواجه شدند در گروه دارو هم بعد از ماهانه ها می شود گزینه های جدید را یافت و قدیمی ها را محک زد ولی با دید کمی صبر 2 شهم را کمی بیشتر بررسی کنید یکی دالبر است که خوب معامله شده و شرایط خوبی دارد و دیگری کاسپین است که او هم شرایط خوبی گرفته است
در دالبر در 6ماهه با سرمایه جدید در گزارش حسابرسی شده 580 ریال سود محقق کرده است و چند ماهی است بهتر میفروشد در ابان 3077 و مهر 3016 و شهریور 3117 میلیارد ریال فروش زد و 8 ماهه به 22441 میلیارد ریال رسیده که مد مشابه سال قبل 14698 میلیارد ریال بود . سهم 1200 ریال سود دارد
در نماد کاسپین هم اوضاع بد نیست کاسپین در ابان 1403 میلیارد ریال فروش داشت
مهر با کمی افت نسبت به ماه قبل 1468 میلیارد ریال فروش داشت
شهریور 1474 میلیاردریال بود و 8 ماهه 10967 میلیارد ریال بود و مدت مشابه قبل 7946 میلیارد ریال بوده است . در 6ماهه حسابرسی شده 1538 ریال محقق کرده است برخی معتقدند 3200 3300 ریال سود را دارد و این یعنی در قیمت های خوبی است
29 آذر 1402


