خبر
از بین فولادی ها این …
تحلیل خبر
گزارش فولادی ها میرسد و بعد از فسبزوا دیروز و فولاژی که خوب بود حالا شاهد گزارش بسیار خوب سهم هایی مثل ارفع فخز و فولاد هستیم .
در فخوز واقعا گزارش خوبی را احتمالا سهم 3 ماهه میدهد و اگر 200 ریال محقق کرد تعجب نمی کنیم در خرداد 84525 و اردیبهشت خوب بود و 84334 میلیارد ریال فروش زد
فروردین 46840 میلیارد ریال فروش داشت و 3ماهه 215699 میلیارد ریال فروش زد و مدت مشابه این عدد 127641 میلیارد ریال بود
نرخ بیلت داخلی فروردین ۲۰۲,۹۰۰,۰۲۴ ریال و اردیبهشت ۱۹۷,۹۱۹,۰۰۸ ریال و خرداد ۲۱۴,۳۸۹,۰۳۷ بوده است
در ارفع نیز گزارش 3ماهه خوبی در انتظار سهم است ارفع سال مالی را در فروردین با فروش 7957 میلیارد ریالی آغاز کرده و نرخ فروش ۱۹۱,۲۵۳,۱۳۰ ریال بوده است
در اردیبهشت فروش به 23824 میلیارد ریالی رسیده و نرخ ۲۲۹,۹۱۸,۸۵۴ ریال بود و خرداد با فروش 19373 میلیارد ریالی مواجه بود و نرخ صادراتی ۲۴۴,۹۹۵,۸۶۶ ریال شد
3ماهه 51154 میلیارد ریال بوده است که حدود 2 برابر مدت مشابه سال قبل است
و در نهایت فولاد یکی از بهترین گزارش های اخیر 3 ماهه را میدهد و بدون سرمایه گذاری ها 230 تا 240 ریال را میتواند محقق کند و این یعنی اتفاق مهم برای سهم . فولاد در اردیبهشت و خرداد خاصی داشت
خرداد 228307 و اردیبهشت هم 229876 میلیارد ریال فروش داشت !! نرخ فروش اردیبهشت ۲۷۵,۴۰۰ ریال و خرداد ۲۷۵,۲۱۶ ریال شده
فروردین 172609 میلیارد ریال فروش داشت و نرخ ورق ۲۵۸,۹۲۶ ریال بود 3ماهه 630792 میلیارد ریال فروش داشت
مدت مشابه قبل 481607 میلیارد ریال بود .
6 تیر 1402


