خبر
از بین دارویی ها این …
تحلیل خبر
با این گزارش ماهانه دارویی ها اکثرا گزارش های خوب و منطقی را در پیش خواهند داشت . واقعا گزارش های خوبی زدند مثلا دفارا دپارس که دپارس هنوز مجمع نرفته و 3 ماهه خوبی می دهد دپارس در فروردین با فروش 746 میلیارد ریالی مواجه بود و اردیبهشت 1157 میلیارد ریال و خرداد 1299 میلیارد ریال فروش داشت
3ماهه به 3202 میلیارد ریالی رسیده و مدت مشابه قبل 1531 میلیارد ریال بوده است
کاسپین هم بد نبود در فروردین با فروش 1070 میلیارد ریالی مواجه بود و اردیبهشت 1301 و خرداد 1370 میلیارد ریال بود 3 ماهه 3750 میلیارد ریال بود و مدت مشابه قبل 2621 میلیارد ریال بوده است
گزارش دکیمی هم بد نیست و میتواند زیرنظر باشد دکیمی در فروردین 610 میلیارد ریال و اردیبهشت 732 میلیارد ریال و خرداد 899 میلیارد ریال بود و 3 ماهه 2242 میلیارد ریال فروش بوده است
تا این لحظه ولی دفارا را میتوان بیشتر زیرنظر گرفت دسبحان هم گزارش بدی نداشت و جالب بود
6 تیر 1402


