خبر
از بین سیمانی ها …
تحلیل خبر
در این گروه از بعد نوسانی و پر ریسک بخواهیم شاید سکرد بنیادی خوب نباشد ولی نموداری جالب است از بعد نوسانی خاص سشرق هم بد نیست زیر نظر باشد . دراین گروه از نظر بنیادی همچنان سهگمت را یکی از بهترین ها می بینیم با این نرخ ها هگمتان 1000 تومان سود را دارد و قیمت میتواند تا 8 هزار تومان رشد کند . سفارس و سیتا هم با رشد سود زیرمجموعه ها رشد میکنند . این موضوع بر سفارس و سیتا اثرات خوب مثبتی را دارد
سابیک هم به مجمع رفته ولی گزارش ماهانه خوبی زد در بازگشایی سهم خوبی است سابیک در فروردین 1782 و اردیبهشت با رشد خوب 2390 میلیارد ریال فروش داشت و 2ماهه 4173 میلیارد ریال فروش زد . مدت مشابه قبل 2386 میلیارد ریال بود
با دید سهم های بنیادی سخوز سفانو ساروم سکرما هم گزینه های قابل قبولی هستند
2 خرداد 1402


