خبر
در خودرویی های بازار …
تحلیل خبر
بازار در گروه خودرو روی خاور و خزامیا و خکاوه صفوف خوبی را دارد و جالب است که خود خودرو و خساپا هم باید به واسطه انها بهتر شوند که دیروز برای اولین بار طی این مدت اخیر کمی بهتر بودند . فکر میکنیم بازهم بین خودرو خساپا خبهمن بنیادی ها خبهمن و خود نوسان گیران سراغ خودرو بروند . شاید امروز منفی کم حجم و یا صفر تابلو سهم بد نباشد
در قطعه سازی ها خپویش واقعا خوب است
خفنر را هم باید دید در 3 ماهه به سود 218 ریالی رسیده و ۶ماهه ۴۸۹ ریال
9ماهه 869 ریال سود محقق کرده بود و 12ماهه 1536 ریال سود محقق کرد و عدد خوبی داشت .
خپویش دی.ر سهم توصیه شده است 12ماهه خوبی زد و 2889 ریال سود محقق کرد
سهم در 3ماهه 52 ریال و ۶ماهه ۳۲۶ ریال 9ماهه 1207 ریال سود محقق کرده بود به نظر 4000 ریال سود را دارد و این یعنی قیمت جای خوبی است
دراین گروه خگستر و ورنا را هم کمی بیشتر زیر نظر داشته باشید .
2 خرداد 1402


