[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
در فاسمین زمزمه این بازگشایی …
تحلیل خبر
بتا سهم06:52:07 به نظر شرایط خوبی در انتظار سهم است .افزایش سرمایه و مجمع خوب 2000 ریالی را روی کدال است در گزارش بنیادی سهم در ۳ماهه به سود ۱۱۶۴ ریالی رسیده است و در سود عملیاتی ۶۲۵۰ میلیارد ریال و سود خالص ۶۹۸۳ میلیارد ریال بوده است
سهم ۹۳۱ میلیارد ریال سود غیرعملیاتی داشته است در افزایش سرمایه نیز 300% افزایش سرمایه میدهد از محل سود انباشته به منظور بهبود ساختار مالي وتقويت سرمايه در گردش ، به نظر 16000 ریال باز شود خوب است و کمی خرید سهم و در پرتفی داشتن بد نیست
فملی هم روی صفر بازار بازشد خوب است و البته فباهنر و برخی دیگر از تک سهم های خاص هم بد نیستند
2 مرداد ۱۴۰۱
[/ihc-hide-content]


