[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
از هلدینگ هایی که …
تحلیل خبر
بتا سهم06:51:16 در بازار یک باردیگر در مورد غدیر وپارسان صحبت میکنیم و به سودها می پردازیم .
یک بار عرض کردیم با این سود پالایشی ها و سود ستاره به نظر تاپیکو و شستا واقعا گزینه های خوبی میشوند از شستا تقسیم سود 160 ریالی شنیده می ود که در مهر اس .
با این سود های پالایشی و پتروشیمی ها پارسان احتمالا 6800 ریال و غدیر 3300 ریال سود دارد و به نظر هردو خوب هستند ولی از دید ما غدیر خاص تر استتاصیکو هم گزارش خوبی زد و فکر میکنیم یک تعدیل دیگر را داشته باشد تاصیکو در 12ماهه به سود 1434 ریالی رسیده است باید منتظر تکمیل گزارش شرکت بعد از تقسیم سود ها باشیم
وپترو هم گزارش داد وپترو در گزارش ۱۲ماهه به سود ۱۳۲۹ ریالی رسیده است
وصندوق هم باز می شود و از دید ما اگر در قیمت های 1100 1200 تومان باز شود انصافا گزینه کم ریسکی است .
بین این گروه از دید ما غدیر و شستا خاص تر هستند
2 مرداد ۱۴۰۱
[/ihc-hide-content]


