[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
از خودرویی ها میتوان …
تحلیل خبر
بتا سهم06:51:41فارغ از بحث بلوک و بلوک بازی به نظر گروه سایپا قوی تر پیش می روند و خوش حجم ترهستند خساپا و وساپا را میگوییم و باید بیشتر زیر نظر داشت . به نظردر فروش هم خساپا خوب پیش رفته خساپا فروشش در فروردین به فروش۲۴۰۰۹ میلیارد ریالی رسیده و اردیبهشت 38981 میلیارد ریال و خرداد 53602 میلیارد ریال بود و جمعا 3 ماهه 116593 میلیارد ریال شده است
در اسفند 17 هزار دستگاه فروخته است و فروردین به فروش ۱۸۵۰۰ دستگاه رسیده است و اردیبهشت 29هزار دستگاه و خرداد 39 هزار شده است فروش. مدت مشابه قبل 73074 میلیارد ریال بود واقعا عملیاتی هم بد نیست ولی زیان دارد
دراین گروه خپارس و خاور هم خبرهای جدیدی دارند در خپارس واقعا گزارش خوبی را داده است خپارس در فروردین ماه به فروش ۵۳۱۶ میلیارد ریالی رسیده است .در اردیبهشت به 12765 میلیارد ریال رسیده است و خرداد این عدد با رشد 18007 میلیارد ریال بود تا 3 ماهه خوبی داشته باشد
سهم 3ماهه به فروش 37094 میلیارد ریالی رسیده ومدت مشابه 10663 میلیارد ریال بود
نرخ فروش محصولات کوئیک معمولی دنده ای و کوئیک اتومات پلاس و ساینا که برای شرکت سایپا تولید و به شرکت مذکور فروخته شده به صورت علی الحساب و بر اساس آخرین نرخ ۳ ماهه سوم سال ۱۴۰۰ لحاظ شده است .
در کنار این سهم خاور کمی خاص است خاور عملیاتی و بنیادی عالی بوده ولی یک مشکل دارد حجم بالایی از حق تقدم استفاده نشده باقی مانده و این سهم را پایین می کشد . تعداد 23,448,760,670 سهم 1000 ریالی برای پذیره نویسی عمومی عرضه میگردد.این یعنی فعلا خاور گیر است ولی دقت کنید این حجم خورد و تمام شد سهم یک حرکت عجیب را اغاز میکند .
7 تیر۱۴۰۱
[/ihc-hide-content]


