[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
از پتروشیمی ها خبرهایی که …
تحلیل خبر
بتا سهم06:50:49 انصافا با این شرایط و نرخ ها و نرخ دلار نیما 26 هزار تومانی به نظر این گروه حرف های زیادی برای گفتن دارد و میتواند بسیار خوب ظاهر شود هر چند کمی بازار به گزارش های 3 ماهه این گروه تردید دارد ولی واقعا تا امروز اکثر اعضای گروه خوب بودند . اول از بوعلی بگوییم که امروز متوقف می شود و با دید خرید میان مدت با دید رفتن به افزایش سرمایه و مجمع سهم خوبی است . نوری هم واقعا گزارش خوبی زد نوری فروردین با فروش 74028 میلیارد ریالی مواجه بود و اردیبهشت 78042 میلیارد ریال و خرداد 78675 میلیارد ریال شده 3 ماهه 230809 میلیارد ریال فروش داشت مدت مشابه 127741 میلیارد ریال بود و رشد خوبی داشته است
شپدیس یک گزارش رویایی را در 9 ماهه میدهد و باید دید چه خواهد کرد شپدیس گزارش خرداد ماه خود را منتشر کرد و مطابق با آن، مجموع فروش 3 ماهه سوم شرکت در سال مالی 1401 به مبلغ 13388 میلیارد تومان رسیده است.همچنین مجموع فروش شرکت در شش ماهه ابتدایی سال مالی 1401 به مبلغ 29525 میلیارد تومان رسیده است.این بدان معنی است که فروش شرکت در بهار 1401 نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد فصلی 178 درصدی را داشته است. لازم به توضیح است که شرکت در 9 ماهه نخست فعالیت خود در سال مالی 1401 توانسته 94 درصد از بودجه فروش خود را پوشش دهد
از شیراز هم میتوان خبرها و اتفاقات خوبی را دید و گرفت شیراز در گزارش ۱۲ماهه حسابرسی شده تلفیقی به سود ۱۰۹۰۱ ریالی رسیده است و در سود اصلی این عدد ۱۰۸۹۶ ریال بود به نظر با دید رفتن به مجمع بد نیست ولی کرماشا و شپدیس و شیراز خاص ترین های گروه اوره هستند
پارس هنوز گزارش نداده است ولی این سهم نیز قابلیت های خوبی را دارد و این ماه نیز مثل ماه های قبل گزارش خوبی در فروش بدهد بازار جذب او می شود
7 تیر۱۴۰۱
[/ihc-hide-content]


