[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
10:20:41 پایان بخش اول ادامه در بخش دوم
10:20:37 بازار نیمه اول فشار فروش رو رد کرد
10:18:38 ارفع و ذوب را صبح نوشته بودیم
10:18:28 ذوب هم میتواند جالب بشد
10:17:09 صف فروش وتوصا هم کاملا جمع شد
10:15:41 حپارسا را هم در این گروه زیر نظر داشته باشید حپارسا حتاید و …
10:14:58 حقوقی های بازار در منفی ها میتوانند خریدار باشند
10:13:25 بازار تا اخر بارها عرضه و تقاضا می شود ولی در کل شکل خوبی را دارد امروز بی شاز مثبت شدن به حجم خوردن نیاز داریم
10:10:50 صبا تامین هم به زودی به مجمع می رود و تقسیم سود جالبی را دارد
10:09:46 دارو هم با 7% قیمت مثبت باز شده است
10:07:31 دتماد هم متعادل شد در بین دارویی ها
10:06:42 شبندر حقوقی در حال عرضه است
10:05:18 منفی های بانکی ها بد نیست ولی مثبت سهمی را سعی کنید امروز نخرید
10:04:08 زامیاد صف
10:01:07 خرید در منفی های ونیکی هم خوب است
10:00:54 صبا هخ کمی مثبت شد
09:59:24 رانفور 40 تا صف
09:58:15 جالب است که کگل مثبت شده است
09:58:11 صفوف فروش غول های بانکی برچیده شد.
09:56:13 دل ردر بین دارویی ها میتواند خوب باشد دارو هم همینطور
09:55:55 شبندر هم خوب صف شده است
09:54:36 کپشیر هم میتواند جالب باشد
09:54:28 احتمال صف شدن ذوب هم هست
09:53:42 آریا سوسول مثبت شد
09:51:11 پارس هم به نظر میاد پولبکش کامل شده
09:51:05 پارس هم خوب مثبت شده است
09:49:50 یک ریز موج عرضه در چهارشنبه را دارد ولی قوی نیست
09:49:37 به نظر بازار از اب و گل خارج شد صف شبندر هم موثر بود البته
09:43:16 بازار را در این لحظات بسیار خوب خریدند
09:40:52 فضای بازار بعد از جمع شدن صف فروش خودرو کمی بهتر شد
09:38:24 شبریز هم میتواند در منفی جالب باشد
09:38:14 خپارس و خزامیا را در بازار خیلی بهتر و خاص تر میخرند
09:36:56 این بار اگر صف ها جمع شوند فشار فروش کمتر خواهد بود
09:36:49 صف فروش خودرو هم در حال اب شدن است
09:35:35 انصافا سهم های بنیادی بازار را خوب میخرند
09:32:11 بازار در شرایط خوبی از نظر حجم قرار دارد
09:30:11 شنبدر به سمت صف می رود به نظر در فروش
09:29:03 ذوب هم شریاط خوبی را دارد
09:24:42 منفی های سپید هم بد نیست
09:23:15 صف فروش حفاری در حال جمع آوری
09:22:59 برخلاف بقیه بازار دارویی ها امروز فاز خوبی را دارند
09:19:42 حجم شبندر واقعا قوی است لوی فروشنده هم دارد
09:18:14 منفی های دلر بد نیست
09:18:05 شاخص 37 هزار منفی است
09:16:36 دارو باز شد یکی از سهم های خوب میتوند باشد تیپیکو دلر درازک هم خوب هستند
09:16:31 تنوین بنیادی بد نیست
09:14:47 دباره بازار زیر فشار صف فروش قرار گرفت
09:12:43 کویر را جالب خریدند
09:12:39 فاسمین در بازه 17110 ریال در یک قدمی صف فروش/بیش از 3 میلیون برگه سهم با مشارکت 10 درصدی حقوقی ها در خرید دست به دست شده است
09:11:37 مطمئنا فردا فشار فروش کمتر می شود
09:10:59 خرید در منفی های امروز برای حقوقی ها خوب است
09:10:55 بعد از اینکه برخی صفهای فروش در لحظه آغازین بازار جمع شد، حالا شاهد یک موج دیگر از عرضه ها هستیم
09:09:39 شتران قدرت خریدار خوبی داره
09:06:30 یک بار عرض کردیم و بازهم میگوییم امروز فشار فروش تمام نمی شود و بارها سهم ها عرضه می شوند
09:02:40 برای شپنا هم خریدار آمد
09:01:57 احساس میکنیم امروز یک باردیگر فشار فروش در بازار زیاد می شود
09:01:49 بازار اغاز شد ولی در منفی خریداران خوبی دارد
08:59:39 خریداران خوبی در بازار هستند
08:59:32 خریدار برای خساپا و ایران خودرو نشست
08:57:17 به نظر بازار میخرند در نیم ساعت اول
08:55:15 ارزش صف های فروش ۱۴۰۰ میلیارد تومان است به نظر به راحتی بازار جمع می شود
08:48:55 کحافظ شسپا صفوف خوبی دارند
08:48:51 محمد حسینی، معاون امور مجلس رئیس جمهوری:
?مردم نباید از نظام دلسرد شوند چون با مقاومت و پایبندی به ارزشهای نظام میتوان پیشرفت کرد.
?حل معضلات اقتصادی و سلامت زمانبر است، از مردم انتظار داریم مثل چهار دهه گذشته صبر پیشه کنند و با تمام وجود در کنار مسئولان باشند.
08:44:34 بازار میتواند امروز در جمع شدن صفوف فروش فعال تر باشد
08:37:13 دارو این دو روز اخبار خوبی را رو کرده است
08:37:10 شرکت کارخانجات داروپخش با رویکرد تکمیل و ارتقا سبد محصولات خود و رقابت در زمینه تولید و فروش محصولات مکمل در کنار محصولات دارویی در داخل کشور و بازارهای صادراتی،تولید 30 محصول مکمل و فرآورده های طبیعی جدید را به شکل سافت ژل ،کپسول ، قرص، قطره و شربت در دستور کار خود قرارداده است که در ماه جاری و ماههای آتی و به تدریج وارد بازار دارویی کشور خواهد شد.
08:07:42 به گزارش فارس، رئیس دستگاه دیپلماسی گفت: به طرف مقابل گفتم که شما باید واقعا رویکردتان را در مذاکره تغییر دهید. رویکرد اتلاف وقت را هیچکس نمیپذیرد و در عین حال مذاکرات باید دستاوردهای ملموسی را داشته باشد. مذاکره یکی از ابزارهای دیپلماسی است و امیدواریم اتفاقات خوبی در این زمینه رخ دهد و طرفهای مقابل بر مبنای خرد در میز مذاکره حضور یابند، نه پیامهای غیرسازنده.
وزیر خارجه درباره دور بعدی مذاکرات گفت: طرف مقابل این درک را دارد که بالاخره یک پروسه دو سه ماهای زمان میبرد که دولت جدید مستقر شود و برای هر گونه تصمیمی که میخواهد در این رابطه بگیرد، برنامه ریزی کند ولی این موضوع یکی از موضوعاتی است که در دستورکار دستگاه سیاست خارجی و دولت قرار دارد.
08:01:02 به نظر بازار ابتدا با صفوف فروش سنگین اغاز میکند و بعد رفته رفته بهتر می شود امیدواریم البته
08:00:49 سلام صبح شما عزیزان بخیرو شادی و سلامتی
[/ihc-hide-content]


