[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
بین فولادی ها از …
تحلیل خبر
بتا سهم06:39:24 گزارش 3 شرکت در این گروه را بررسی میکنیم و البته بازار منتظر روز دوشنبه و عرضه متفاوت و تقاضای خاص بورس کالای فولاد است . فخو هم بعید است شمش زیر 1500 را ببیند و این یعنی گروه فولاد با بهبود وضعیت برق کم کم مورد توجه قرار میگیرد . در این گروه ذوب هم انصافا برخلاف بسیاری گزارش خوبی زد سهم در تیر خوب بود 26339 میلیارد ریال فروش داشت و نرخ ۱۴۴,۳۵۹,۳۹۷ ریال بوده است
خرداد 26747 میلیارد ریال بود و نرخ ۱۳۴,۱۲۸,۱۰۰ ریال شد .
5 ماهه 130912 میلیارد ریال بوده و مدت مشابه قبل عدد 59800 میلیارد ریال به نظر اعداد خوبی را در ذوب شاهدیم و قیکت هم از بقیه بازار عقب تر است
ارفع هم این دو ماه جالب بوده و فروش های خوبی می زند میتواند 6 ماهه غافل گیر کننده ای را بدهد
در نهایت سراغ فولاژ برویم تیر کمی افت کرد و فروش 7448 و نرخ ۲۳۹,۲۳۶,۰۴۶ ریال بود
مرداد هم کمی افت کرد و 5086 میلیارد ریال فروش و نرخ ۲۵۶,۹۲۸,۲۶۲ ریال که رشد نرخ داشتیم
جمعا 5 ماهه به 34699 میلیارد ریال رسیده مدت مشابه 18405 میلیارد ریال بود این سهم بیشتر فاز عرضه فولاد غدیرایرانیان را دارد که گفته می شود در شهریور عملیاتی می شود ولی بین همه ذوب بیشتر نظمان را جلب کرده که شرایط خاص تری را بتواند داشته باشد .
7 شهریور 1400
[/ihc-hide-content]


