[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
در بین سیمانی ها اگر …
تحلیل خبر
بتا سهم06:38:55 گروه سیمان منتظر اظهار نظرهاست ولی گزارش های بدی نداشت و از این به بعد به بورس کالا سپرده می شود در مورد گروه سیمان در این گروه سخوز را دیروز صحبت کردیم و دیدیم شرایط خوبی دارد سفارس و سیتا هم هلدینگ های خوب و قوی هستند در سوی دیگر سهگمت را باید دید که میتواند جالب باشد
البته هگمتان قیمت بالایی دارد و کمی تند رشد کرده است در خرداد با افت نسبی 316 میلیارد ریال شد و تیر 321 میلیارد ریال بوده است مرداد این عدد 576 میلیارد ریال شده و 7 ماهه 3230 میلیارد ریال بوده و 7 ماهه قبل 1882 میلیارد ریال بوده است
ساروم دیگر گزینه خوب این گروه با گزارش های خوب بود که درامد غیرعملیاتی هم به کمک سود می اید خرداد به عدد خوب 714 میلیارد ریالی رسیده
تیرهم 762 میلیارد ریال بود و مرداد با رشدی خوب 867 میلیارد ریال شد و5 ماهه 3513 میلیارد ریال بوده است
مدت مشابه سال قبل 2050 میلیارد ریال بود به نظر ساروم را زی نظر بگیرید
[/ihc-hide-content]


