[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
12:30:36 بازار تمام شد بازار امروز بازار بدی نبود خریداران کم نبودند و دست فروش بالاتر بود
12:29:32 مارون هم شرایط خوبی را گرفته است
12:28:30 جالب بود که امروز پارس را خوب خریدند
12:27:39 وساپا و خگستر هم خریداران خوبی را دارد
12:25:48 وسپه هم میتواند مورد توجه باشند
12:24:29 خودرو امروز خوب شروع کرد و داشت بهتر میشد ولی فشار فروشش زیاد شد
12:19:03 حتاید را هم میتوان یر نظر گرفت
12:09:16 سیدکو در مرداد 123 میلیارد ریال سود فروش سرمایه گذاری ها داشته است.
12:09:03 گروه انرژي مهستان از زیر مجموعه های بیمه ملت در 6 ماهه 528 میلیارد ریال سود خالص دارد
12:05:08 به نظر باید به بازار فردا باید امیدوار بود که در منفی ها خریداران خوبی دارد
12:01:41 تیپیکو جالب است که از منفی ها به مثبت ها رسید سهم شرایط خوبی را دارد
11:53:55 خطیبزاده: بیانیه سه کشور اروپایی علیه ایران غیرحقوقی است
سخنگوی وزارت خارجه درباره بیانیه سه کشور اروپایی که در آن نسبت به پیشرفتهای حاصل شده در برنامه هستهای ایران ابراز نگرانی کرده بودند گفت:
آنچه ایران انجام داده در پایبندی به ان.پی.تی و پادمان بوده و همه زیر نظر آژانس انجام شده و فعالیتها و از جمله اخیر با اهداف صلحآمیز انجام شده است.
این بیانیهها نه تنها سیاسی بلکه غیرحقوقی هستند. این سه کشور بعد از خروج آمریکا از برجام کجا بودند و چه بیانیهای دادند و چه اقدامی کردند؟
بهترین مسیری که اروپا میتواند طی کند برای احیای برجام عمل به تعهداتشان است. طی چند ماه گذشته که گفتوگوهای وین در جریان بوده هیچ اقدامی در پایبندی کشورهای اروپایی در عمل به تعهداتشان نبودیم.
تلاش میکنیم گفتوگوهای وین گفتوگوهای معناداری باشد اگر طرفهای دیگر به تعهدات خود عمل کنند.
11:50:45 روی پترول کمی صبر کنید میتواند یکی از شرایط خوب بعد از ثبت افایش سرمایه را داشته باشد
11:48:41 پترول پس از برگزاری مجمع فوق العاده و سالیانه درمحدوده ۴۶۰ تومان در حال معامله است
11:48:35 خطیبزاده میانجیگری ژاپن بین ایران و آمریکا را رد کرد
سخنگوی دستگاه دیپلماسی: سفر وزیر خارجه ژاپن از مدت ها قبل برنامه ریزی شده بود. هیچ بحث میانجیگری بین ایران و آمریکا در سفر وزیر خارجه ژاپن مطرح نشد.
به دلیل نقض های مکرر آمریکا و اروپا در برجام به تعهداتشان زمان به نفع برجام نیست
11:42:25 رانفور دارای صف خرید ۴۰ میلیونی در قیمت ۶۵۸ تومان است
11:42:20 پرداخت کامل حقوق بازنشستگان کشوری در روزهای آینده
صندوق بازنشستگی کشوری:
?تعطیلات ۶ روزه کرونایی مشکلاتی را در پرداخت حقوق بازنشستگان ایجاد کرده و حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد حقوقها از طریق خزانه تامین میشود که این مبلغ هنوز از سوی خزانه کشور به صندوق بازنشستگی پرداخت نشده است.
?صندوق بازنشستگی کشور در تلاش است که تا پایان وقت ادارای امروز حقوقها را پرداخت کند، اما این موضوع بعید به نظر میرسد و ممکن است کار پرداخت حقوقها به روزهای آینده موکول شود.
11:38:33 غدیس دوباره در 5% قرار گرفته است
11:37:41 ونیکی به 5% رفته است
11:35:36 چکاپا هم نوسان جالبی را گرفته است
11:35:28 صف کنور روی ومعادن میتواند موثر باشد
11:31:52 زمزمه های سود های خوب از شبندر و شتران جالب ست و میتواند اگر درست باشد بازی این گروه را تغییر دهد
11:31:12 شصفها هم شرایط خوبی را داشته است و خوب معامله شده است
11:20:55 امروز بازار به نظر خیلی تمایل به رنج و مثبت خریدن ندارد
11:09:30 گزارش پتروشیمی ها میتواند برای این صنعت مهم باشد
11:09:21 شپدیس هم میتواند جالب باشد
11:06:05 به نظر شرایط بازار میتواند جالب باشد و اگر فردا هم منفی باشد فشار فروش و ترس گرفته می شود
11:02:22 قهکمت در پايان معاملات امروز نماد معاملاتي شركت قند هكمتان(قهكمت)جهت برگزاري مجمع عمومي فوق العاده به منظور تصميم گيري در خصوص افزايش سرمايه، متوقف خواهد شد
10:58:23 تلفیقی پارسان به نظر بالای 6000 ریال است سهم 4100 ریال تقسیم میکند گویا
10:58:05 ومعادن خوب مقاومت میکند به نظر کف 1220 و 1210 سهم بسته شده است
10:56:31 کیسون هم امروز شرایط خوبی را گرفته است
10:56:21 قند اصفهان به صف خرید نشست
10:52:13 دلار 27400 باز شده است صرافی ملی دلار صرافی ملی ایران: 26862 تومان
10:50:02 وآداک به منظور بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی ناشر، تعلیق نماد معاملاتی حداکثر تا تاریخ 1400/06/31 ادامه می یابد.
10:45:56 وتوکا را هم در نظر داشته باشید
10:45:41 گروه حملو نقل را زی ر نظر بگیرید حکشتی حسینا حتاید حفارس حپارسا
10:38:39 روی شستا و صبا خریدار ها فعال هستند شستا 2200 ریال گویا تقسیم سود دارد صبا هم نزدیک 1800 ریال
10:38:19 های وب هم شرایط خوبی را دارد
10:34:09 منفی بازار خریدار دارد و این اتفاق خوبی است
10:33:48 باید به نیمه دوم دل سپرد ببینیم چه می شود
[/ihc-hide-content]


