[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
پتروشیمی ها باید از …
تحلیل خبر
بتا سهم06:24:33 دیروز در مورد مارون صحبت کردیم به نظر گزارش خوبی را در 12ماهه داشت و شرایط خوبی دارد جز گزینه های کم ریسک و بی دردسر است .
در بین کمی پر ریسک ها شغدیر و شپترو به خصوص شپترو با حجم دیروز شرایط خوبی را دارد در اوره ای ها خبر افزایش نرخ فروش و صادرات اوره شپدیس هم مهم است محموله های صادراتی شپدیس بنا به قیمت های منتشره آیسیس با افزایش 15 دلاری در قیمت 385 دلار در هفته گذشته به فروش رسیده است.به نظر خبرخوبی برای شپدیس و بقیه بوده و خود شپدیس هم بد نیست
زاگرس هم باز شد سهم یک اصلاح کوچک و ریز تا 1900 بزند قیمت بسیبار خوبی برای خرید دارد
در شفن هم با دید نوسان بد نیست یر نظر باشد ولی از فارس هم غافل نشوید با سود خوب زیر مجموعه ها گزارش های خوبی در انتظار 12ماهه فارس است که حداقل سود 1200 ریالی را خواهد داشت و برای بیشتر شدنش میجنگد .
20 تیر 1400
[/ihc-hide-content]


