[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
در گروه فلزات و فولادی ها از …
تحلیل خبر
بتا سهم06:24:00 سهم خوب در گروه فولاد و فلزات کم نیست به واقع بهترین گزرش های این مقطع برای این گروه هاسن ولی بازار خیلی فعلا اهمیت نمیدهد و بیشتر قطعی برق برای او مهم است در بازار در قیمت های فعلی فباهنر را کمی بیشتر زیر نظر بگیرید فکر میکمنیم گزارش خوبی بزند هرمز یکی دیگر ازاین سهم هاست . فولاژ هم شرایط خوبی را دارد و به نظر میتواند جالب باشد به خصوص بعد از اصلاح و گزارش تلفیقی 12ماهه ولی همچنان کم ریسک ترین گزینه فولاد است با این سود تلفیقی مهمی که داشته و داده است هر دو سهم را زیر نظر بگیرید یعنی فخوز و فولاد گزارش های بسیار خوبی را در 3 ماهه میدهند در مورد فولاد دقت کنید در ۱۲ ماهه تلفیق به سود۱۶۸ تومانی با سرمایه جدید رسید. سود تلفیق شرکت در شش ماهه ۱۷۳۲۶ میلیارد تومان بود یعنی سهمی ۵۹ تومان. در ۱۲ ماهه این سود به ۴۹۱۱۸ میلیارد تومان رسید یعنی سهمی حدود ۱۶۸ تومان. در واقع در شش ماهه دوم به ۱۰۹ تومان سود رسیده است. یعنی سال 1400 2200 2300 ریال سود جدی است و این یعنی فولاد زیر 1000 یک فرصت طلایی است .
20 تیر 1400
[/ihc-hide-content]


