[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
10:30:52 پایان بخش اول ادامه در بخش دوم
10:24:03 رنج مثبت در خساپا
10:21:11واکسیناسیون در کشور با سرعت کمی پیش میرود
?محسن مصلحی، دبیر شورای عالی نظام پزشکی کشور: متأسفانه درصد تلفات کادر درمان کشور ما در رده های بالای جهان بوده است. واکسیناسیون جامعه پزشکی شروع شده ولی سرعت آن کمتر از چیزی است که باید باشد./ ایسنا
10:21:07 ونوین بعد از جابه جایی بیش از 23 میلیون برگه سهم با صف فروش 8 میلیونی در محدوده 4630 ریال روبرو شد
10:19:30تحریمهای چین علیه آمریکا و کانادا، صدای «بلینکن» را درآورد
?وزیر خارجه آمریکا اقدام چین در اعمال تحریم علیه نهادها و افراد آمریکایی و کانادایی را محکوم کرد و به تکرار اتهامزنی علیه پکن پرداخت.
?چین چند فرد و نهاد آمریکایی و کانادایی را در ارتباط با اتهامزنیهای این دو کشور غربی درباره وضعیت حقوقبشر در این کشور، تحریم کرده است.
10:14:54 رنیک در اسفند خوب بود و 2740 میلیارد ریال درامد ثبت کرد
بهمن 1881 میلیارد ریال درامد داشت و
سهمی که دی 1019 و اذر 1415 میلیارد ریال درامد ثبت کرده است
سهمی که در 6ماهه 6519 میلیارد ریال فروش داشته
جمعا12 ماهه 16020 میلیارد ریال درامد داشته و کل سال قبل 6039 میلیارد ریال بوده
10:12:57بدهی ۹۰ هزار میلیاردی ۱۱ بدهکار به سیستم بانکی
رئیس کل بانک مرکزی:
?۱۱ بدهکار بزرگ بانکی با ۹۰ هزار میلیارد تومان بدهی در کشور وجود دارد که ما در طی مدت کوتاهی توانستهایم حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان را از آنها پس بگیریم.
?در سال ۹۸ و ۹۹ بخشهایی از بودجه دولت از طریق درآمدهای تسعیر صندوق توسعه ملی تأمین شد که به زبان سادهتر به معنای چاپ پول است که نتیجهاش تورم خواهد بود.
?در بانک مرکزی با توجه به کسریهای بودجه کاری غیر از این نمیتوانستیم انجام دهیم؛ انضباط مالی، مهمترین عامل کاهش تورم است./تسنیم
10:08:47 وبصاد به نظر منفی باز شود
10:07:15 اخابر را هم جالب معامله میکنند
10:06:44 وسینا را هم خوب خریدند
10:06:34 اگر رمپنا اقدام میکنید باید صبر داشته باشید
10:04:51 رمپنا هم به نظر بد نیست
09:56:39 اپال هم صف فروش است
09:56:35 فروس در اسفند 577 و نرخ ۳۰۲,۴۱۲,۷۲۰ ریال بود
بهمن 600 و نرخ فروش ۳۰۰,۵۷۱,۶۵۱ ریال بود دی با رشد 626 و نرخ فروش ۲۷۹,۱۲۴,۸۲۲ ریالی مواجه بود
سهم در12 ماهه 5218 میلیارد ریال فروش داشت و مدت مشابه قبل این عدد 2596 میلیارد ریال بوده است
09:48:24 شاخص کل منفی شد
09:46:09 بعد از انتشار گزارش اسفند
کزغال در اسفند 41درصد بالاتر از متوسط 11ماه قبل درآمد کسب کرد. این مساله ناشی از رشد مقدار و نرخ فروش بود.
فولاژ به سبب تقویت نرخ فروش، 39درصد بالاتر از ماه های قبلی درآمد داشت. #فوکا محصولات کارمزدی خود را طی اسفند تحویل داده و باعث شده 114درصد درآمد بالاتر باشد که البته مقدار فروش 54درصد از متوسط ماه های قبلی بالاتر بوده است.
ارفع شرایط شبیه فوکا داشته یعنی مقدار فروش 58درصد بالاتر از متوسط ماه های قبلی بوده لذا جمع درآمد 114درصد بیش از ماه های قبل ثبت شده است.
فپنتا نیز 29درصد بالاتر از ماه های قبلی درامد کسب کرد.
09:44:21 ابازر خوب اغاز کرده بود ولی رفته رفته میتوان گفت که به گل نشست
09:41:48 صف خرید سیستم عرضه شد
09:32:06 در گروه فلزات اساسی شاهد افت حداکثری و شکل گیری صفوف فروش بروی عمده نمادهای این گروه در این دقایق هستیم.
09:27:53 بترانس به صف خرید سنگینی نشسته است
09:27:20 آغاز بازارگردانی 2 شرکت در فرابورس
عملیات بازارگردانی نمادهای معاملاتی «#وکادو» و «#واحیا» از سهشنبه این هفته در فرابورس ایران آغاز میشود.
09:21:40 شاخص هم فعلا مثبت است
09:18:52 بترانس هم خوب مثبت شده است
09:15:41گروه خودرو مورد توجه بازار قرار گرفته استافزایش تقاضا برای ایران خودرو و سایپا در این لحظات…
09:13:38 فوکا و فولاژ را امروز در موردش صحبت کردیم هر دو صف خرید شدند
09:11:43 وغدیر خوب مثبت است
09:10:37 رنیک را هم زیر نظر بگیرید
09:10:30 شپترو همچنان خوب پیش می رود
09:07:37 صف فروش شپنا خوب جمع شد
09:06:17 جو بانکی و خودرویی ها بد نیست
09:06:10 رمپنا هم دوباره صف دارد
09:05:49 بازار نسبتا منفی اغاز کرده است
08:56:30 کوثر در 6% عرضه دارد
08:52:38 وبگاه آمریکایی بلومبرگ امضای سند راهبردی بین تهران و پکن را چالشی برای دولت بایدن دانسته و نوشت: تعامل نزدیکتر ایران و چین میتواند به تقویت اقتصاد این کشور دربرابر تحریمهای آمریکا کمک کند.
08:52:13 خبر از تسویه بدهی های دولت به این سه بانک از طریق دادن سهام دولتی برخی شرکت ها، خبر خوبی هست و باید دید واکنش امروز این بانکی ها و گروه بانکی به این خبر چه خواهد بود.
08:48:29 رمپنا خوب صف شده است
08:48:26 شپلی
پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر عدم تحويل کارخانه تا تعيين تکليف پرونده مالکيت به استحضار می رساند با توجه به نظر مساعد استاندار محترم اصفهان و دستور وزير محترم صمت و معاونين محترم ايشان مبني بر تحويل کارخانه ها ، هيئت مديره منتظر ابلاغ هيئت حمايت از صنايع مي باشد و
بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده 13 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان افشا می شود.
08:44:05 زفکا در دی و بهمن اندکی بهتر شد
سهم ابان به 286 میلیارد ریال و اذر 311 میلیاردریال رسید و در دی ماه 340میلیارد ریال فروش داشته و بهمن 321 میلیارد ریال
این سهم در اسفند به فروش 337 میلیاردریالی رسیده است
مجموع فروش به 3160 میلیارد ریال رسیده است مدت مشابه سال قبل 1954 میلیارد ریال بوده است
08:42:17 بازار امروز میتواند با کمک بانکی ها و خودرویی ها بهتر شود
08:42:08 سلام صبح شما عزیزان بخیرو شادی
[/ihc-hide-content]


