۱۲:۳۴:۰۵ بازار تمام شد بازار خیلی خوبی نبود خودرو که قرار بود کمک حال بازار باشد بیشتر بار منفی شد
۱۲:۳۱:۳۰ صففروش خودرو جمع شد
۱۲:۲۹:۵۳ بازار خیلی با احتیاط و عرضه پیش رفت
۱۲:۲۱:۰۸ زمگسا امروز خوب معامله شده است
۱۲:۱۸:۵۳ تپمپی هم مثبت خوبی است
۱۲:۱۲:۰۱ فروشنده زاگرس امروز بسیار قوی بود
۱۲:۱۰:۰۱ گزارش خوب زاگرس کرماشا و خراسان و مارون و جم هم مثبت شدند
۱۲:۰۶:۰۷ فولاد هم منفی است کمی قیمت خطرناک شده است
۱۲:۰۲:۴۲ خودرویی ها هم بعد از مورد اخیر خودرو وا رفت
۱۲:۰۰:۳۰ معاملات ذوب در حال ابطال
۱۲:۰۰:۱۵ چکارن همامروز پر حجم است
۱۱:۳۲:۳۲ منفی شاخصاز ۳۰۰واحد گذشت
۱۱:۳۲:۱۵ دلار ۳۵۹۴ است
۱۱:۲۴:۴۷ باما بسیار پر حجم است امروز این اتفاق خوبیاست
۱۱:۲۴:۳۱ ونفت هم خوب مثبت است
۱۱:۲۰:۴۴ شپلی هم میتواند جمع اوری شود
۱۱:۱۵:۱۶ امروز گروه کانی های غیر فلزی هم مثبت هستند از کپشیر کتوکا و …
۱۱:۰۵:۱۵ حجم بلوک خوب در زاگرس
۱۱:۰۴:۴۵ شاخص هم نزدیک ۳۰۰ واحد منفی است
۱۰:۵۸:۱۴ شگل هم خوب مثبت است
۱۰:۵۷:۰۳ با تعدیل زاگرس هم میتواند سود پارسان را بالاتر ببرد
۱۰:۵۱:۳۴ به نطرپالایشی ها با تحولات و زمزمه های تعدیل سنواتی مواجه است
۱۰:۵۱:۱۲ شنفت ۱۰درصد بالاتر باز شده است
۱۰:۴۵:۲۲ به نظر شوک امروز به خودرویی اثراتشدر کل بازار خواهد بود
۱۰:۴۱:۲۷ کپشیرو کهمدا خوب مثبت هستند


