۱۲:۳۰:۱۵ بازار تمام شد شهکاری بود برای خودش اغاز اردیبهشت
۱۲:۳۰:۰۰ شپترو را هم امروز خوب خریدند
۱۲:۲۸:۳۹ سیمانی ها هم به نظر یک ۱۰% افزایش نرخ را لحاظ کردند
۱۲:۲۸:۲۶ خساپا عم صفش باقی ماند
۱۲:۲۴:۲۳ شبریز عرضه زیاد دارد ولی خوب هم می خرند
۱۲:۲۲:۵۸کنفرانس وزیر صنعت وی در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت قراردادها با سیتروئن و رنو و بنز، اظهار کرد: در دو مورد بالای ۹۵ درصد توافق شده و ما دیدیم که تعجیل نمی تواند به نفع ما باشد، رنو بسیار جدی است و به ما نامه داده است و با توجه به اینکه در مورد بن رو قیمت را اضافه کردیم، هیات مدیره رنو قبول کرد و امیدواریم که کار مفیدی باشد.
در مورد بنز هم کار تمام شده و ما در حال گروکشی هستیم برای افزایش سهم داخل چون می خواهند قطعات موتور را وارد کنند و ما میگوییم امکان ساخت داخل وجود دارد.
۱۲:۲۲:۴۷ بوتان خیلی دوام نیاورد و منفی شده است
۱۲:۲۰:۱۴ ورنا هم عرضه های سنگینی داشت
۱۲:۱۸:۲۸ مارون هم با حجم کم کمی مثبت است
۱۲:۱۸:۱۳ حکشتی سهم لگد خورده بازار هم می تواند جالب باشد
۱۲:۱۶:۱۷ پالایشی ها را واقعا خوب میخرند شپنا هم خوب مثبت شد
۱۲:۱۵:۴۷ صف مرقام هم عرضه شد
۱۲:۱۵:۰۲ پکویر هم همچنان صف است سهم را خوب نشسته اند
۱۲:۱۴:۰۷ ساروم در فروردین ماه با فروش ۱۰۸ میلیاردی مواجه بوده نرخ فروش را نیز در سیمان پوزولانی بالای ۱۳۰ هزار تومان فروخته است . با عنایت به بودجه ۱۴۴۸ میلیارد ریالی و فروردین بودن و تعطیلات عدد منطقی است
۱۲:۰۸:۳۶ احتمال بازگشایی صادرات ان هم در استانه ۸۰ هزار واحدی شدن شاخص
۱۲:۰۸:۲۸ پترول را با حجم و شدت بالا عرضه کرد
۱۲:۰۶:۵۶ احتمال متعادل شدن خودرو
۱۲:۰۶:۴۷ نوبخت: دولت تدبیر و امید ۱۳۲هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از بدهی خود به بانکها را پرداخت کرد
۱۲:۰۳:۴۳ وصنعت هم می تواند کمی مبت تر باشد
۱۲:۰۳:۳۶ گزارش توجیهی هیئت مدیره به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محلمطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور اصلاح GMP و خطوط تولید که در تاریخ ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، ارائه می گردد
۱۱:۵۸:۵۵ فولاژ هم فعلا ۱۹۰۰ می چرخد
۱۱:۵۸:۳۶ به نظر تا بازار خوب است و شرایط فراهم گویا قصد بازگشایی وبصادر را دارند ! طی روزهای اتی شاید خبرهای دقیق تری را بشنویم
۱۱:۴۸:۳۲ سیمان اصفهان وائن هم خوب مثبت شدند
۱۱:۴۸:۲۲ خاور در دی و بهمن فروش خاور متحول شده بود و نزدیک به ۱۴۰۰ میلیارد ریال در این دو ماه فروش زده است . در حالی که تا ۹ ماهه هم جمع فروش به زحمت به ۳۵۰۰ میلیارد ریال رسید ولی به هر حال در ۱۱ ماهه با فروش ۴۵۶۹ میلیارد ریالی ۴۲% بودجه را محقق کرده در اسفند ماه نیز با فروش خوب ۳۰۳۲ میلیارد ریال به جمع فروش ۷۶۰۱ میلیارد ریال رسیده است . کمی به بودجه ۸۰۱۲ میلیارد ریالی نزدیک شده واقعا فروش اسفند خوب بوده و درست است که از روند میانگین خوب فراتر رفته ولی هنوز از بودجه کمی عقب است
۱۱:۴۰:۳۴ وبصادر در گزارش حسابرسی شده در حالی که زیان هر سهم گزارش قبل ۲۵۵ ریال بود زیان جدید را به ۲۴۵ ریال کاهش داده است . ۴% بهبود و کاهش زیان را شاهدیم ! خسته نباشی دلاور !
۱۱:۴۰:۲۶ حپارسا یکی از سهم هایی که در بازار مورد توجه قرار گرفته سهم در حالی سود هر سهم خود را ۲۶۷۲ ریال اعلام کرده بود که در ۳ ماهه ۵۴۰ ریال و در ۶ ماهه ۸۲۰ ریال را محقق کرده است . عملکرد ۳ ماهه دوم خیلی جالب نبوده و به اندازه نصف ۳ ماهه اول سود عملیاتی داشته است . کمی باید روی سهم احتیاط کرد
۱۱:۳۴:۵۹ فارس هم پس از مدت ها مثبت شده است
۱۱:۳۳:۰۵ عرضه یان سهم فشا بر گروه خودرو را کمی بیشتر می کند
۱۱:۳۲:۵۷ خساپا عرضه شد
۱۱:۳۱:۳۳ سایپا حقوقی کم در حال عرضه است
۱۱:۲۹:۰۴ در یک ساعت اخر به خصوص نیم ساعت پایانی فشار عرضه کمی بیشتر باشد
۱۱:۲۷:۵۴ بیمه کوثر زیر ۱۶۰۰ ریال قیمت خوبی است
۱۱:۲۵:۵۷ مگسال با وجود گزارش خوب مثبت است
۱۱:۲۴:۳۲ حجم کطبس در این قیمت ها کمی خطرناک است
۱۱:۲۴:۲۸ حبیب کاشانی، مرتضی طلایی، علیرضا دبیر، الهه راستگو، مختاباد، حسین رضازاده و عباس جدیدی از جمله اعضای شورای چهارم شهر تهران هستند که برای پنجمین دوره شورا رد صلاحیت شدند
۱۱:۱۸:۰۱ واتی هم خوب مثبت شده است
۱۱:۱۷:۴۵ ثمسکن هم خوب است
۱۱:۰۷:۵۷ کچاد و کگل در بازار مظلوم واقع شدند واقعا
۱۱:۰۷:۳۴ باما و بافق امروز هر دو مثبت اند
۱۱:۰۶:۳۱ فولاد را انهایی که حوصله دارند کمی بیشتر زیر نظر داشته باشند
۱۱:۰۶:۲۴ تایرا هم امروز خوب مثبت شده است
۱۱:۰۴:۱۱ جاب است قپیرا یکی از بنیادی ترین های گروه است ولی بقیه مثبت و قپیرا متعادل است
۱۰:۵۸:۲۱ ولساپا چند بار عرضه و دوباره خوب میخرند
۱۰:۵۴:۵۲ کیسون هم کمی مثبت شده است
۱۰:۵۳:۰۰ کطبس با بازگشایی ۲۰% نشان داد ذغالی ها حداقل روسفید این مدت توقف شدند ولی کمی هم هیجان در بازگشایی سهم دیده می شود
۱۰:۵۰:۱۷ شاید در نیم ساعت اخر بازار عرضه ها کمی بیشتر شود
۱۰:۵۰:۰۷
نتانیاهو خواستار لغو و یا جایگزینی برجام شد
?نخستوزیر رژیم صهیونیستی:
?لغو و جایگزینی برجام موضع من است. البته واشنگتن باید تصمیم خاص خودش را بگیرد
?نباید به ایران اجازه داده شود از مزایای برجام بهره مند شود چرا که این به معنای متضرر شدن اسرائیل،کشورهای عربی و آمریکا است


