۱۰:۴۵:۴۰ پایان بخش دوم ادامه در بخش سوم
۱۰:۴۳:۳۹ هنوز بلوک ها روی حفاری شبندر شروع نشده است
۱۰:۴۳:۱۱ غمارگ هم بچه صفی دارد
۱۰:۴۱:۵۰ زاگرس با ۴۰ ۵۰ هزار سهم مثبت شده است
۱۰:۴۰:۲۱شازند تا الان ۸ میلیون معامله شده حقوقی محترم فروشنده است اندک صفی هم دارد ولی حقوقی می دهد
۱۰:۴۰:۰۳ چقدر اش بی پولی شور شده قندی ها هم منفی شدند
۱۰:۳۸:۲۸ به نظر بازهم ساعت ۱۱:۳۰ به بعد فشار فروش زیاد می شود
۱۰:۳۸:۲۲ کیسون هم منفی شد
۱۰:۳۴:۵۱ کارگزاران محترم پیرو اطلاعیه ۱۸۱/۱۳۴۶ مورخ ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ معاونت بازار،امروز دوشنبه مورخ ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ تعداد ۲۰۰ر۹۰۲ر۳۰۳ سهم معادل ۰۸ر۸۷ درصد از سهام شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس به صورت یکجا و نقد و یا نقدواقساط (۱۵% نقد و مابقی اقساط طبق شرایط اعلامی) به قیمت پایه هر سهم ۶۰۰ر۳ ریال در نماد حفارس۴ توسط سازمان خصوصی سازی به وکالت از شرکت بازرگانی دولتی ایران عرضه خواهد شد.کارگزاران خریدار در صورتی مجاز به ورود سفارش خرید به سامانه معاملاتی هستند که ۳ درصد ارزش سهام مورد معامله براساس قیمت پایه را نقدا یا به صورت ضمانت نامه بانکی بدون قید و شرط از مشتری دریافت کرده و حسب مورد به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه واریز یا به این شرکت ارائه نمایند. مدیریت بازار
۱۰:۳۴:۱۸ یک اظهار نظر قابل توجه : مدیر عامل گروه مالی سینا: رکود اقتصادی تا نیمه دوم ۹۵، اجازه سودآوری به بازار سرمایه را نخواهد داد / گلکار در گفتگوی تفصیلی با «نسیم»: وضعیت نوسانات قیمتی سهام بانک سینا در سه ماهه گذشته زیاد بوده، بیشتر بانکها تا پایان سال جاری هم به لحاظ ساختار مالی دچار مشکل خواهند بود
۱۰:۳۰:۳۹ روی حفارس شاید رقابت شود ولی بعید می بینیم
۱۰:۳۰:۰۵ کارگزاران محترم پیرو اطلاعیه ۱۸۱/۱۲۸۸ مورخ ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ معاونت بازار، امروز دوشنبه مورخ ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ تعداد ۰۰۰ر۰۰۰ر۳۴۶ر۲ سهم معادل ۱۷ درصد از سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس توسط سازمان خصوصی سازی به وکالت از طرف شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران به صورت یکجا و نقد و یا نقد و اقساط ( ۲۰% نقد و مابقی اقساط طبق شرایط اعلامی )به قیمت پایه هر سهم ۲۹۴ر۴ ریال در نماد شبندر۴ عرضه خواهد شد. کارگزاران خریدار درصورتی مجاز به ورود سفارش خرید به سامانه معاملاتی هستند که ۳ درصد ارزش سهام مورد معامله براساس قیمت پایه را نقدا یا به صورت ضمانت نامه بانکی بدون قید و شرط از مشتری دریافت کرده و حسب مورد به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه واریز یا به این شرکت ارائه نمایند. مدیریت بازار
۱۰:۲۸:۱۶ شاراک به نظر تا ۵۵۰۰ ریال می تواند رشد کند
۱۰:۲۸:۰۴ کم کم باید خبر بلوک بازی ها برسد
۱۰:۲۷:۵۵ خبهمن منفی شد فاذر عقب نشینی کرد
۱۰:۲۴:۱۶ ولساپا را خوب میخرند به نظر بد نیست
۱۰:۲۲:۲۳ به نظر وبانک هم مثبت و یا نزدیک صف شود
۱۰:۲۲:۱۴ بازی های نوسانی در وگردش و سمگا
۱۰:۲۱:۰۵ با برگزاری مجمع برای انتخاب ۳ عضو هیات مدیره ؛
گروه مالی ملت با بیشترین رای وارد هیات مدیره صندوق توسعه بازار شد
۱۰:۲۰:۵۲ کیسون امروز ۸۹۰ ریال معامله شده است
۱۰:۱۹:۰۸ شایعه مهم در شازند : گویا شرگت پتروشیمیران شازند به جم واگذار شده و به زودی شففا سازی می دهد تاکید می شود شایعه شده
۱۰:۱۶:۴۰ ورنا خوب مثبت شده است
۱۰:۱۴:۵۰ وتوشه امروز خوب مثبت شد ولی حجمش کم است
۱۰:۱۰:۱۹ فاذر منفی شد
۱۰:۰۸:۴۳ غمارگ هم صفش داده شد
۱۰:۰۸:۰۳ شاخص ۳۰ واحد مثبت است
۱۰:۰۷:۴۱ شاراک حقوقی عرضه کرد دست شما درد نکنه به فکر بازاری
۱۰:۰۷:۲۳ به اطلاع می رساند، در پایان معاملات امروز نماد معاملاتی شرکت شهد جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه به منظور تصویب صورتهای مالی، متوقف خواهد شد.مدیریت بازار
۱۰:۰۷:۰۶ وبیمه را خوب میخرند نیازی به بنیادی و تحلیل هم نیست می خرند …
۱۰:۰۴:۱۸ به نظر غبشهر هم باید به هوای غمارگ رشد کند
۱۰:۰۳:۵۴ غمارگ صف خرید شد !! جالب است
۱۰:۰۲:۵۸ وبانک کمی مثبت است
۱۰:۰۲:۱۳ کنتور هم منفی زد
۱۰:۰۱:۰۲ دوباره رنج ها روی وبیمه اغاز شد
۱۰:۰۰:۱۸ طبق برخی خبرها تولید گروه سایپا از روزی ۱۱۰۰ دستگاه در مهر و آبان ، بعد از اجرای طرح به ۱۴۰۰ دستگاه رسید
اطی روزهای گذشته تولید گروه سایپا به ۱۶۰۰-۱۷۰۰ دستگاه در روز رسیده
۰۹:۵۴:۲۹ کیسون به نظر می تواند یک نوسان دیگر بدهد
۰۹:۵۱:۳۴ با رشد ونوین وساخت و ثنوسا مثبت شدند
۰۹:۵۱:۲۸ بلوک در مثبت پردیس
۰۹:۵۰:۳۳ خبر جالب خودرو سازان کشور درآبان ماه سال جاری ۵۵ هزارو ۴۹۳ دستگاه انواع خودرو سواری ، وانت و تجاری تولید کردندکه این میزان نسبت به ماه مشابه سال قبل از رشد منفی ۴۲ درصدی برخودار بوده است .
۰۹:۵۰:۰۸ ونؤین بلوک در درصد مثبت
۰۹:۴۸:۵۷ شازند خوب صف شد
۰۹:۴۶:۰۲ کارگزاران محترم عضو فرابورس، به اطلاع می رساند؛ نماد معاملاتی شرکت بیمه دی (ودی۱)، پس از ارائه اطلاعات پیش بینی، با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف ۵۰ درصد، امروز دوشنبه مورخ ۰۹/۰۹/۱۳۹۴ آماده انجام معامله می باشد. مدیریت عملیات بازار و اعضای فرابورس ایران
۰۹:۴۵:۴۲ غمارگ کمی عقب نشینی کرد
۰۹:۴۴:۱۱ حق غدیر امروز مثبت است
۰۹:۴۳:۰۱ فولاد هرمزگان را به زحمت می خرند و مثبت نگه داشتند
۰۹:۴۲:۰۰ خراسان زیر ۶۵۰۰ ریال فرصت خرید است
۰۹:۴۱:۴۱ حسینا هم کمی مثبت شد
۰۹:۴۰:۰۱ رانفور کسی بخواهد سهم بخرد به نظر صف می شود
۰۹:۳۷:۲۵ امروز خدیزل به نظر می ماند دراین نقاط
۰۹:۳۶:۵۹ جهش پترول پتروشیمی ها را خوب می خرند
۰۹:۳۳:۳۵ بالاس هم کم کم دارد مثبت می شود و به ۹۰۰ نزدیک
۰۹:۳۱:۴۶ فاذر دوباره شروع کرد به خرید
۰۹:۳۱:۲۲شازند را صف می نشینند و حقوقی صف را می دهد
۰۹:۳۰:۰۸ زیر ۲۵۰۰ ریال پارسان برای خرید بد نیست
۰۹:۲۸:۲۱ غمارگ نزدیک ۳۹۰۰ شده است
۰۹:۲۵:۴۴ بازار نیمه تعطیل دوشنبه …
۰۹:۲۵:۰۳ وبملت زیر ۱۹۰۰ امد بالاخره
۰۹:۲۳:۳۳ غشان را هم خوب می خرند
۰۹:۲۳:۰۵ نمیخواهیم جو منفی بدهیم ولی به نظر عطش بازار رفته رفته کاسته می شود
۰۹:۲۱:۲۷ واتی هم به هوای شیران می تواند بهتر شود
۰۹:۲۱:۲۰ فملی ۱۲۳۰ ریال !!
۰۹:۱۹:۵۹ امروز دیگر بعید است خدیزل را بدهند
۰۹:۱۹:۵۰ بالاس با ۱۰۰ سهم مثبت شده است
۰۹:۱۶:۱۴ گروه پتروشیمی را زیر نظر داشته باشید هر چه جلو تر میرویم می بینیم وضع بنیادی انها به همراه گروه حمل و نقل بهتر از همه است
۰۹:۱۶:۰۶ رانفور هم می تواند جالب باشد
۰۹:۱۵:۰۸ رنج مثبت در شازند شایعه افزایش سرمایه مجدد سهم و تعدیل
۰۹:۱۳:۳۵ شگل زیر ۹۰۰۰ ریال بد نیست
۰۹:۱۳:۰۳ قشهد هم به خاطر تجدید ارزیابی ها مثبت است
۰۹:۱۲:۵۵ خبهمن هم کمی تکان خورد
۰۹:۱۰:۳۳ بازار همان بی رمقی همیشگی جاذبه های توریستی امروز بازار کمی فاذر خدیزل و چند خرده نماد دیگر هستند
۰۹:۱۰:۲۶ شیران کمی مثبت است
۰۹:۰۹:۰۷ بلوک وبملت در بازار
۰۹:۰۸:۵۹ فاذر عجب بازی هایی می شود
۰۹:۰۸:۵۶ به اطلاع می رساند، کارگزارانی که حق تقدم های استفاده نشده را خریداری می نمایند، علاوه بر مبلغ پرداختی بابت حق تقدم، مبلغ اسمی هر سهم(۱۰۰۰ریال)را نیز باید از مشتری دریافت نمایند. تسویه مبلغ پذیره نویسی از طریق شرکت سپرده گذاری مرکزی صورت می گیرد. لازم به ذکراست تنها کارگزار معرف (ناظر)حق تقدم استفاده نشده مجاز به فروش می باشدوخریداران، حق فروش حق تقدم استفاده نشده را نخواهند داشت(قابلیت معامله مجددرا ندارد). همچنین کارگزارخریدار موظف به پرداخت وجه پذیره نویسی حق تقدم خریداری شده می باشد، لذا خواهشمندست کارگزاران محترم نسبت به این موضوع دقت نمایند.مدیریت بازار
۰۹:۰۷:۵۰ فعلاً صف خدیزل مانده است
۰۹:۰۶:۱۷ فاذر را خوب می خرند
۰۹:۰۴:۵۲ ومعادن لاوان به زحمت مثبت شدند
۰۹:۰۴:۲۸ جالب است خبهمن هم منفی است خدیزل مثبت
۰۹:۰۳:۵۳ غمارگ خوب مثبت شده است
۰۹:۰۳:۳۲ دی کمی مثبت بانکش البته
۰۹:۰۳:۲۹ به اطلاع می رساند، نماد معاملاتی شرکت پتروشیمی فارابی با توجه به عدم کشف قیمت در روز معاملاتی قبل بدون محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله می باشد.مدیریت بازار
۰۹:۰۲:۵۹ نصف فروشنده ها حقوقی !! عجب
۰۹:۰۲:۴۰ جالب است ۳ میلیون معامله شد خدیزل و صف ماند
۰۹:۰۱:۵۷ بیمه ما اومده بالای یه درصد فاذر
۰۹:۰۱:۴۷ جالب است حق فولاد و فولادی مبارکه مثبت اند
۰۸:۵۹:۳۰ صف خدیزل بماند خبهمن و ولبهمن می تواند بهتر باشد
۰۸:۵۶:۴۷ به نظر حدیزل کد های زیر مجموعه از سهم حمایت می کنند
۰۸:۵۶:۲۸ کساوه هم منفی فشار فروش پشدیس نیز بالاست
۰۸:۵۲:۲۰ خرید در ۵% مثبت امروز خیلی توصیه نمی شود مگر به ۱% سود هم قانع باشید
۰۸:۵۱:۵۸ بهنظر خبهمن هم بد نیست ولی خدیزل هم ۱۰% نوسان می دهد
۰۸:۴۹:۴۴ طبق برخی خبرها دیروز ١٢میل کیا مهستان بهمن دیزل خریده است
۰۸:۴۲:۲۷ ممکن است خدیزل امروز یک بار عرضه شود دوباره صف شود
۰۸:۴۱:۴۳ خدیزل امروز را دوام بیاورد هنر کرده
۰۸:۴۱:۳۷ جم را هم خوب نشستند
۰۸:۳۹:۰۵ خدیزل بیش از ۳۰ میلیون صف دارد
۰۸:۳۸:۵۸ شفارس قزوین صفوف خرید
۰۸:۲۲:۴۰ رئیس اداره کل طرح و برنامه بانک مسکن هم در ارتباط تلفنی با این برنامه با اشاره به اینکه ۱۸ شهریور امسال بانک مرکزی با اجرای طرح فروش قسطی مسکن و ورود بانک مسکن به آن موافقت کرده است گفت: موافقت اصولی در بانک مرکزی برای اجرای این طرح گرفته شده است.
۰۷:۵۶:۳۷ به نظر خدیزل امروز صف دارد
۰۷:۵۶:۳۳ کارگزاران محترم عضو فرابورس، به اطلاع می رساند؛ حداکثر محدودیت حجمی در هر سفارش (بلوک) جهت نماد معاملاتی شرکت بهمن دیزل (خدیزل۱)، از فردا دوشنبه مورخ ۰۹/۰۹/۱۳۹۴، به میزان ۱۰,۰۰۰ سهم تعیین می گردد. مدیریت عملیات بازار و اعضای فرابورس ایران
۰۷:۲۲:۲۹ دبیر انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی، در واکنش به برخی اخبار غیررسمی درخصوص کاهش نرخ خوراک پتروشیمیها از ۱۳ به ۱۰ سنت گفت: کاهش ۳ سنتی نرخ خوراک هنوز بهطور رسمی به ما اعلام نشده، اما برداشتها این است که درنهایت نرخ ۱۰ سنت تثبیت شود.
احمد مهدوی ابهری در گفتوگو با پایگاه اطلاعرسانی بازار سرمایه (سنا) گفت: ماهها است قیمت نفت و انرژی در دنیا پایین آمده است، اما همچنان خوراک پتروشیمیها با همان نرخ ۱۳ سنت سابق عرضه میشود و این مساله، صنایع پتروشیمی را با مشکل مواجه کرده است.وی به آخرین جلسه صاحبان صنایع پتروشیمی با مسوولان دولتی اشاره کرد و گفت: در آن جلسه ضمن تاکید مجدد بر قانون، قیمتهای جهانی را استخراج و اعلام کردیم و رفرنسها را هم تحویل دادیم. با این حال، تصور میکنیم وزارت نفت بخواهد رقم ۱۰ سنت را برای نرخ خوراک تعیین کند که البته به نظر ما این رقم هنوز هم زیاد است و برای ما مطلوب نیست. مهدوی ابهری اظهار کرد: اگر به آنچه قانونگذار گفته است گردن نهیم و از طرفی جذب سرمایه گذار و رقابت در بازارهای بینالمللی هم مهم باشد، دولت باید حداکثر به قیمت ۵/ ۸ سنتی خوراک رضایت دهد؛ البته ما نمیگوییم ارزان فروشی کنند، بلکه اگر قیمت جهانی نفت بالا رفت، مجدد قیمتها افزایش یابد. اما حتما آن را به فرمولی مشخص متصل کنند.دبیر انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی سپس با ذکر خاطرهای از حضور هیاتهای خارجی در ایران گفت: بنده از وزیر نفت شنیدم که میگفت، هندیها برای سرمایهگذاری در صنایع پتروشیمی به چابهار آمده بودند و پیشنهاد ۱۰ سنتی ایران را برای نرخ خوراک نپذیرفتند. آنها حاضر به پرداخت رقمی بیش از پنج سنت نبودند و نهایتا هم رها کردند و رفتند. مهدوی ابهری در پاسخ به این مساله که رقم غیر رسمی ۱۰ سنت ممکن است نرخ سوخت صنایع پتروشیمی باشد و نه خوراک آنها، گفت: این خوراک است که تبدیل به ارزش افزوده میشود و گرنه سوخت که موتور محرکهای برای چرخش همه صنایع است و تکلیفش روشن است. بنابراین از این لحاظ نباید بین قیمت سوخت پتروشیمیها و سوخت دیگر صنایع، تفاوت باشد. پیش از این بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت درباره مغایر بودن تعیین قیمت معادل ۱۰ سنت برای خوراک گاز پتروشیمیها با قانون برنامه بودجه از سوی دولت تصریح کرده بود: این موضوع خلاف قانون نیست. قانون بودجه سال ۹۳ در این رابطه قیمت گاز خوراک پتروشیمیها را معادل ۱۳ سنت تعیین کرده است. اما دولت، تنها قیمت گاز مصرفی پتروشیمیها را که به مصرف سوخت میرسد، معادل ۱۰ سنت تعیین کرده؛ بنابر این، این دو موضوع با هم متفاوت هستند.
۰۷:۲۲:۲۰ پس از ۲ هفته روند نزولی مداوم، قیمت سنگآهن در بازار نقدی چین کمی بهبود یافته که علت رشد قیمت در بازار فیوچرز (آتی) بود ولی این بهبود موقتی پیشبینی شده است زیرا پایههای بازار هنوز ضعیف است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فولاد (ایفنا) سنگآهن خلوص ۶۲ درصد وارداتی از استرالیا ۴۴ دلار و ۲۵ سنت هر تن سی اف آر معامله میشود که ۵۰ سنت رشد داشته است. مازاد عرضه و افت تولید فولاد موجب شده قیمت سنگآهن ۲ سال اخیر ۵/ ۶۶ درصد کاهش یافته و شرایط هر روز وخیمتر شود. بر خلاف سالهای گذشته، قبل از زمستان امسال کارخانهای به فکر انبار کردن سنگآهن نبوده زیرا آنها سعی دارند نقدینگی بیشتری در دست داشته باشند.چین تقریبا تولید نیمی از فولاد دنیا را برعهده دارد و بزرگترین خریدار سنگآهن در جهان به حساب میآید. تولید فولاد این کشور در ماه اکتبر با ۱/ ۳ درصد کاهش سالانه ۱/ ۶۶ میلیون تن بود. این درحالی است که کل تولید چین در ۱۰ ماهه امسال با ۲/ ۲ درصد کاهش سالانه ۱/ ۶۷۵ میلیون تن بوده است.در حال حاضر، کارخانههای فولادی در تولید هر تن فولاد ۵۰ تا ۱۰۰ دلار زیان میدهند. با توجه به بازار ضعیف تقاضا و کاهش سطح قیمتها، کارخانههای فولاد چارهای جز پایین آوردن سطح تولید ندارند، هرچند مقادیر فعلی کاهش تولید آنقدر کافی نیست که بتواند تعادل بین عرضه و تقاضا را به بازار بازگرداند. در عین حال، کاهش تولید فولاد چشمانداز تقاضای مواد اولیه را نیز ضعیف کرده است. چین در اکتبر امسال ۵/ ۷۵ میلیون تن واردات مواد خام داشت که با ۳/ ۱۲ درصد افت ماهانه همراه بوده است. وضعیت صادرات فولاد نیز هماهنگ با تولید نیست، طوریکه در ماه اکتبر صادرات ۹ میلیون تنی فولاد چین ۸/ ۱۹ درصد افت نشان داده است.
۰۷:۱۲:۴۰ ظریف: بسته شدن پرونده پیامدی لازمه ادامه اجرای برجام است.
۰۷:۱۱:۴۳ یک خبر خاص : به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، پایگاه خبری اینترناشنال بیزینس تایمز در گزارشی نوشت؛ درحالیکه ایران هزاران سانتریفیوژ خود را غیرفعال کرده است آژانس بینالمللی انرژی اتمی همچنان در حال بررسی فعالیتهای گذشته هستهای این کشور و اتهامات مربوط به آن است.
این گزارش افزود؛ محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران روز یکشنبه گفت که ایران گام آخر توافق هستهای را اجرا نخواهد کرد مگر اینکه آژانس پرونده موسوم به فعالیتهای گذشته برنامه هستهای ایران را ببندد.
این اعلامیه احتمالا اجرای توافق و متعاقب آن لغو تحریمها که بسیاری از شرکتهای خارجی منتظر آن هستند را به عقب خواهد انداخت.
ظریف گفت: ما همیشه گفتهایم که مسائل مربوط به گذشته فعالیتهای هستهای ایران بی اساس و بی اعتبار است. بستن موضوع پی ام دی لازمه اجرای برجام است.
بیزینس تایمز نوشت: از زمان حصول توافق در تابستان بسیاری از شرکتهای خارجی در تدارک ورود به بازار ایران هستند و حتی پیش قراردادهایی نیز با طرف ایرانی تنظیم کردهاند. با این حال هنوز این شرکتها اجازه ورود و تجارت با ایران را ندارند تا روز اجرای توافق که مصادف با شروع لغو تحریمها است آغاز شود.
براساس این گزارش، روز اجرای توافق نیز زمانی میآید که آژانس بینالمللی انرژی اتمی تایید کند که ایران همه گامهای لازم که در توافق هستهای پیش بینی شده را برداشته است.
با این حال بیزینس تایم مدعی شد که بعضی از شرکتهای خارجی از چندی قبل تجارت با ایران را آغاز کردهاند که نقض قوانین تحریمی آمریکا و اتحادیه اروپا محسوب میشود.
این گزارش افزود: هنوز مشخص نیست که طرفین توافق چه زمانی روز اجرای توافق هستهای را اعلام میکنند. مقامات آمریکایی میگویند که این زمان ممکن است در ماه ژانویه باشد اما اگر ایران بخواهد بدون بسته شدن پی ام دی به جلو حرکت کند روز اجرای توافق ممکن است به تاخیر بیافتد.
۰۷:۰۳:۳۸ در گروه پتروشیمی جم و شیران با خبرهای خوبی مواجه شدند مجوز افزایش سرمایه ۱۰۰% شیران صادر شده است از محل انباشته


