خبر
فاسمين امروز مي آيد!
تحلیل خبر
بتا سهم – 7:28 سهم با سرمايه جديد وارد بازار مي شود. در بد روزي به بازار مي ايد . روزي كه قيمت جهاني كاهشي ، وضعيت بازار بد و شرايط منفي است . در مجمع نيز خبر خوشحال كننده اي داده نشده و تازه گفته شده ذخاير انگوران رو به كاهش است .
بازگشايي امروز بدشانسي محض اين سهم است …
او با سرمايه جديد سود هر سهم خود را بدون تعديل 4820 ريال اعلام كرده است . سرمايه به نظر ثبت مي شود و سود به سهم ها تعلق مي گيرد . احتمالاً در مجمع 650 ريال تقسيم سود داشته باشيم و با اين شرايط به نظر قيمت هاي 4100 و 4200 ريالي امروز براي سهم منطقي باشد .هر چند اگر در روز خوب بازار باز مي شد احتمال رشد بيشتر هم بود . اما در صورتي كه سهم در قيمت هاي زير 3600 ريال باز شد در خريد ترديد نكنيد .
گروه تحلیل گری بتا سهم
19 اسفند 92


