خبر
در نماد فارس …
تحلیل خبر
بتا سهم – 7:16 سهم مشخص نيست كه ايا در 28 اسفند با تحولي مواجه است يا خير اما برخي از امادگي نفت براي خريد ان صحبت مي كنند . به نظر خيلي اين عرضه منطقي نمي رسد . اما خبر بسيار مهم برا ي اين شركت اين است كه بازرگاني پتروشيمي در 6 ماهه فقط 422 ميليارد تومان سود شناسايي كرده است . اين در حالي است كه بودجه فارس ازاين شركت به 130 ميليارد تومان نمي رسد اما در 6 ماه 422 محقق شده و اگر فرض كنيم اين سود به 600 ميليارد تومان برسد با توجه به سهم 50% و تقسيم سود مي توان شاهد رشد 120 تا150 ميليارد تومان در سود فارس شد .
سود فارس سال به سال واقعي تر مي شود و به نظر حتي براي سال بعد قابليت اعلام سود بيش از 1800 و 1900 ريالي را براي سال بعد خواهد داشت .
بازهم تاكيد مي كنيم سهم زير 15000 با هر ديدي عالي است و با ديد بلند مدت نگه داشتن ان در پرتفوي مناسب است .
گروه تحلیل گری بتا سهم
19 اسفند 92


