خبر
در نماد اخابر …
تحلیل خبر
بتا سهم – 6:00 اين گروه يعني گروه رايانه و مخابرات از اين حواشي به دور هستند البته شك نكنيد اگر ماهيت دولت به اين شكل جنگيدن با شركت ها باشد شك نكنيد دستي هم بر مخابرات خواهد برد .
با اين كه ديروز صف خريد بودند اما به نظر فشار امروز انها را نيز زمين گير خواهد كرد . به نظر افت نسبي يكي دو روزه را در نماد مخابرات شاهد باشيم .
بارها و بارها در بازار گفتيم در گروه رايانه و مخابرات بهتر است در دو نماد همراه و رانفور حضور داشته باشيم كه جز شركت هاي خوب بازار هستند . امروز هر دو سهم داده مي شود .
گروه تحلیل گری بتا سهم
16 بهمن 92


