خبر
بازهم خودرويي ها …
تحلیل خبر
بتا سهم – 6:16 همه چيز گويا و شفاف است و قصد داريم كوتاه بنويسيم يك راهكار بدهيم . ديروز مديرعامل ايران خودرو مصاحبه كرد كه بلوك پارسيان را اين بار مي فروشيم . ما نيز طي روزهاي قبل تاييد كرديم كه فروش بلوك قطعي است و حتي تاكيد كرديم تنها مشتري ، دقت كنيد تنها مشتري ان نيز مجموعه غدير و ساتا خواهند بود .
حتي برخي در بازار شايعه كردند كه مبايعه نامه نيز نوشته شده و اين موضوع تا حدودي تاييد ميشود اما نكته بسيار مهم براي نهايي شدن اين موضوع 3 الي 4 مشكل وجود دارد كه با برطرف شدن انها اين امر قوت مي گيرد . ما ديروز هم تاكيد كرديم اگر خبر قطعي شدن بلوك پارس رسماً اعلام شد مي توان سراغاز انجام معامله بلوكي پارسيان در ايران خودرو باشد .
اين احتمال نيز وجود دارد كه مقدمات ان انجام شده اما براي سال بعد گذاشته شود .
به هر حال در فضاي هيجاني خودرو نخريد . در صف خگستر نرويدو … اما در منفي ها خريد اين گروه بد نيست . اگر هم سهامدار هستيد بهتر است نظاره گر باشيد .
خريد فقط در منفي ها به عنوان مثال ورنا 1350 و 1400 ، خودرو 3200 و 3300 مي تواند جالب باشد .
در اين گروه برخي نوسان گيران به دليل سرمايه كم قطعه سازان انها را تبليغ مي كنند اما مشكل اين گروه كم از خود خودرويي ها نيست .
در پايان در مورد گروه بهمن هنوز بهتر است فقط اگر خواهان سهم هستيد در قيمت هاي 2400 و با ديد ميان مدت سهم را بخريد .
گروه تحلیل گری بتا سهم
15 بهمن 92


