خبر
درنماد فارس …
تحلیل خبر
بتا سهم – 7:14 زمزمه اي در حال انتشار است كه دولت بلوك 18% خود را در فارس به زودي راهي تابلو خواهد كرد و 20% ديگر در مالكيت خود باقي مي ماند . البته شركت ملي پتروشيمي سخت به دنبال حفظ كرسي 38% است اما گويا قدرت فروش 18% جدي تر است .
شايعه شده قيمت پايه را 2500 در نظر گرفته و به نظر ميرسد مشتري هاي خوبي نيز در انتظار بلوك باشد .
شرايط كم كم در اين نماد جالب مي شود . به نظر بازار بازهم روي اين سهم تمايل جدي خواهد داشت اما فعلاً گذر از 18000 ريال براي فارس كمي سخت و دشوار خواهد بود . هر چند عطش بازار براي خريد سهم بالاستت . بازهم براي چندمين بار تكرار مي كنيم خريد سهم فقط با ديد ميان مدت .
گروه تحلیل گری بتا سهم
20 آبان 92


