خبر
گروه پالايشي ها …
تحلیل خبر
بتا سهم – 7:12 در اين گروه به نظر ميرسد بورس فعلاً تمايل به انتشار سود شاوان ندارد . سودي كه گفته مي شود 3570 ريال به بورس اعلام مي شود . صحت و سقم ان هنوز مشخص نيست اما به نظر با اين سود قيمت هاي فعلي براي سهم بازگشايي شده و پس از كمي درجا زدن شرايط مي تواند تغيير كند .
بسياري از تحليل گران تكنيكال و بنيادي معتقدند كه بازار روي اين گروه افراطي عمل مي كند چه در خريد و چه در فروش .از همين رو منطق انچناني وجود ندارد . به فروشندگان توصيه مي شود در منفي امروز ديگر فروشنده نباشند چرا كه منفي هاي امروز منطق انچناني براي كاهش ندارد و به نظر كف قيمتي اكثر پالايشي ها باشد .
هر چند هنوز ريسك هاي متعددي روي اين گروه است كه باعث افزايش كند قيمت آنها مي شود .
شنيده مي شود بازيگران اصلي اين گروه از چند نهاد نظارتي نيز تحت فشار قرار گرفتند و شايد اين خود در خريد و فروش هاي انها موثر باشد .
در اين گروه نوسان گيران شايد شبندر و شراز را بپسندند اما بنيادي ها شبريز و شپنا را بايد بيشتر زير نظر داشته باشند .
گروه تحلیل گری بتا سهم
20 آبان 92


