خبر
بازهم فارس …
تحلیل خبر
بتا سهم – 7:55 يك بارديگر جدول زير را باهم مرور مي كنيم . شركت خليج فارس با هلدينگ هاي خود زنده است .
در حال حاضر شنيده مي شود پارس با 55% ظرفيت و بندرامام با 70% ظرفيت كار مي كنند . روند فروش انها كند و توليد انها نيز در فصل زمستان كه اغاز ان مهر باشد كمي كاهش داشته است .
در اين قيمت ها خريد فارس براي نوسان گيري كمي پر ريسك است هر چند سهم تا 18000 و 18500 را مي بيند . در صورتي كه در فارس خريد مي كنيد ديد شما بايد بيش از 1 سال باشد . تحولات رخ داده در 3 ماهه پايان سال خود را در صورت هاي مالي فارس نشان مي دهد .
براي نوسان گيران فروشندگاني كه در سود هستند روز دوشنبه كم كم مي توانند در قيمت هاي بالا اقدام كنند و البته نه همه ي پرتفوي … در ان مقطع بيشتر صحبت مي كنيم فعلاً تا دو روز فارس خطر انچناني ندارد .
گروه تحلیل گری بتا سهم
18 آبان 92



