خبر
خودرويي ها در …
تحلیل خبر
بتا سهم – 7:03 مديران صنعتي خيال خودرويي ها را راحت كردند و اعلام كردند كه براي سال 92 افزايش نرخ ندارند و سال 93 را ممكن است با افزايش آغاز كنند . البته پژو 206 و تندر ممكن است 3 الي 4 درصد افزايش نرخ بگيرند كه عددي نمي شود كه تحول ايجاد كند . اين خبر تن و بدن خودرويي ها را شل كرد و انها را به استراحتي مجدد برد .
به دليلي حضور نوسان گيران متعدد در گروه خودرو با اين دست خبرها سهم ارام نمي شود و به نظر ميرسد كل گروه 2 الي 3 روز استراحت مي كند بارديگر باز ي نوساني روي سهم ها آغاز مي شود . در مجموع شايد بهترين هاي اين گروه كه بتوان به انها تكيه كرد خبهمن و خگستر باشند كه علاوه بر خودرو سرمايه گذاري هم هستند . ايران خودرو نيز در نقاط حمايت خود به خوبي حمايت مي شود اما به گزارش هاي ضعيف انها نبايد دل بست .
گروه تحلیل گری بتا سهم
8 آبان 92


