خبر
در نماد اخابر…
تحلیل خبر
بتا سهم – 6:55 يك بار ديگر نيز در مورد مخابرات گفته بوديم كه سهم بازدهي به بازار بدهكار است و دير يا زود بايد ان را پس بدهد . پي به اي 5 نيز 2 واحد از پي به اي بازار عقب تر است و اين صنعت به نوبه خود ريسك آنچناني ندارد . اما دعواي سازمان نتظيمات و مخابرات به كدال كشيده شده است كه سازمان تنظيمات از عدد 655 ميليارد تومان براي برگشت به حساب ها صحبت مي كند و مخابرات نيز سازمان را مرجع قيمت گذاري نمي داند .
به نظر موضوع فوق بيش از انكه مثبت باشد منفي چرا كه تا كنون كسي به ابعاد اين موضوع اگاه نبود و حالا همه مطلع شده اند . به نظر به دليلي ابهام فعلي دليلي براي رشد قيمت وجود ندارد .
گروه تحلیل گری بتا سهم
8 آبان 92


